Onderwerp: verjaardagstaart dochterlief
Deze taart afgelopen weekend gemaakt voor mijn dochter die 8 jaar werd.
Bovenste twee gevuld met stroopwafelcreme en ddl. En de onderste is gevuld met bbr en aardbeienjam.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » verjaardagstaart dochterlief
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart afgelopen weekend gemaakt voor mijn dochter die 8 jaar werd.
Bovenste twee gevuld met stroopwafelcreme en ddl. En de onderste is gevuld met bbr en aardbeienjam.
ah, zo leuk en wat mooi gestapeld
Ik hoef niet te vragen of ze er blij mee was dat zie ik
nog gefeliciteerd met je dochter
dankjewel! Kheb hem helemaal niet gestut, alleen even snel voor de foto gestapeld, haha. Het smolt bijna onder onze ogen. Snel gestapeld, foto gemaakt, visite heeft hem gezien, en weer van elkaar gehaald, haha...
dankjewel! Kheb hem helemaal niet gestut, alleen even snel voor de foto gestapeld, haha. Het smolt bijna onder onze ogen. Snel gestapeld, foto gemaakt, visite heeft hem gezien, en weer van elkaar gehaald, haha...
hahaha nou beter toch ziet er super uit hoor!!!!
Hoe heb je de creme gemaakt voor de stroopwafels?
Wat een leuk setje, je dochter met haar taart, allebei heel vrolijk! Gefeliciteerd nog.
Tieneke
bedankt!
De stroopwafelcrème is botercrèmemix en kleine stukjes stroopwafel erdoor gemengd.
Hoe maak je dan de botercrememix?
Mooooi! Mmmm
mix van funcakes, uit een zak. Water mengen met die mix in poedervorm. Even in de koelkast. Daarna mixen met boter.
Mooie taart zeg! Die mold heb ik ook, dus ik ga je taart bewaren ter inspiratie.
Heel mooi!
thnx voor de leuke reacties!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » verjaardagstaart dochterlief