1

Onderwerp: Marsepein hoelang kan je dit invriezen?

Hey,

Ik ben 36 weken zwanger en wil deze week gaan beginnen met het versieren van cupcakes. Wellicht een stomme vraag, maar hoe lang kan ik dit versierd met marsepein in de vriezer bewaren? Hoe kan dit het beste verpakt worden?
Iemand ook ervaring met muisjes invriezen en hoe dit er dan uitkomt?

2

Re: Marsepein hoelang kan je dit invriezen?

Ik zou de cupcakes invriezen zonder de marsepein decoratie........en de schildjes van marsepein stof-en vochtvrij bewaren.

Als de kleine er is, hoef je alleen de cupcakes te ontdooien en de schildjes er op te (laten) leggen of plakken met wat jam of botercreme.

Over de muisjes kan ik je geen antwoord geven, hopelijk iemand anders?

3

Muisjes worden zacht

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Ik zou niet de marsepein met cupcake niet invriezen. Dat wordt niet lekker, mijn ervaring dan. Je moet de marsepein luchtdicht bewaren. En dan wanneer je ze nodig hebt, eruit halen en de marspein erop plakken. Muisjes worden taai bij het invriezen, dus het is beter dat je die ook later erop strooit.

Gefeliciteerd met de baby  =D

5

Maar kan je de marsepeinversiersels dan minimaal 4 weken luchdicht bewerkt bewaren?
Moet niet in de vriezer?

6

Zeepaardje schreef:

Maar kan je de marsepeinversiersels dan minimaal 4 weken luchdicht bewerkt bewaren?
Moet niet in de vriezer?

Ja, dat kan (mits de houdbaarheidsdatum van je marsepein nog zover gaat). Zie ook de FAQ: http://www.deleukstetaarten.nl/faq/deco … oraf-maken

Karin09 schreef:
Zeepaardje schreef:

Moet niet in de vriezer?

Ja, dat kan (mits de houdbaarheidsdatum van je marsepein nog zover gaat). Zie ook de FAQ: http://www.deleukstetaarten.nl/faq/deco … oraf-maken

Idd , precies dit.