Onderwerp: Chocolade cupcakes, hoe?
Voor cc gebruik ik de mix van Funcakes. Ik wil graag chocolade cc maken. Kan dat ook met de mix door b.v. cacao toe te voegen? Zo ja, hoeveel?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Chocolade cupcakes, hoe?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor cc gebruik ik de mix van Funcakes. Ik wil graag chocolade cc maken. Kan dat ook met de mix door b.v. cacao toe te voegen? Zo ja, hoeveel?
volgens mij was het 10% van de mix vervangen door cacao.
gr Pien
ow.. en een extra ei volgens mij
Jaa dat kan. Je hoeft niks te vervangen of extra toe te voegen. Alleen 4-5 eetlepels cacao. Ook kam je tussendoor even proeven of je meer moet toevoegen als je twijfelt.
Jaa dat kan. Je hoeft niks te vervangen of extra toe te voegen. Alleen 4-5 eetlepels cacao. Ook kam je tussendoor even proeven of je meer moet toevoegen als je twijfelt.
Gewoon bij de mix van funcakes toevoegen?
xNariimanee schreef:Jaa dat kan. Je hoeft niks te vervangen of extra toe te voegen. Alleen 4-5 eetlepels cacao. Ook kam je tussendoor even proeven of je meer moet toevoegen als je twijfelt.
Jaa, het is echt niet dat wanneer je een beetje cacao toevoegt je cake verpest is hoor
Lizetje schreef:xNariimanee schreef:Jaa dat kan. Je hoeft niks te vervangen of extra toe te voegen. Alleen 4-5 eetlepels cacao. Ook kam je tussendoor even proeven of je meer moet toevoegen als je twijfelt.
Jaa, het is echt niet dat wanneer je een beetje cacao toevoegt je cake verpest is hoor
Oké dan ga ik dat proberen. Heb je dat zelf ook al geprobeerd? Ik las ook dat je dan 1 extra ei moet toevoegen?
xNariimanee schreef:Lizetje schreef:Gewoon bij de mix van funcakes toevoegen?
Oké dan ga ik dat proberen. Heb je dat zelf ook al geprobeerd? Ik las ook dat je dan 1 extra ei moet toevoegen?
Ik deed het zo vaak, alleen ben ik tegenwoordig i.p.v. alles duur te gaan kopen, het zelf gaan samenstellen. Maar dat heb je ook wel gelezen op het andere forum. Ik deed het altijd zonder extra ei. En zoals ik al zei: 3 eetlepeltjes cacao verpesten je cc echt niet hoor.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Chocolade cupcakes, hoe?