Bedankt voor alle reacties. Ik heb ze gister tijdens het maken nog gelezen maar had toen even niet de tijd om te kunnen reageren. Voordat ik begon heb ik meteen een ventilator in de keuken geplaatst en tijdens het zweten er ook recht op gezet. Ik had afgesmeerd met 1:1 maar de botercreme was ook zacht maar niet vochtig gelukkig. Ik heb uiteindelijk de M&M's opgeplakt en heb hem snel decoreert en in de koelkast gezet. Toen ik een foto wilde maken zag ik dat de taart een stukje naar links was gezakt en ook de vullingen de marsepein wegduwde. Je zag echt de randjes botercreme tevoorschijn komen.
Ik heb toen geprobeerd om met een smoother nog wat terug te duwen maar dit is niet helemaal gelukt. Uiteindelijk heb ik besloten om hem zelf naar de klant te brengen met volle airco in de auto. En verbazingwekkend blies de airco de taart 'droog' en zweette hij bij het afleveren niet. Ik was onwijs teleurgesteld dat mijn taart er niet perfect strak uitzag maar de klant (gelukkig familie) was er onwijs blij mee en vonden hem prachtig.
In ieder geval bedankt voor alle reacties, ik heb er tijdens het maken veel aan gehad!
'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'