1

Onderwerp: soort van dummy cupcake maken -hoe

LET OP: HEEL OUD TOPIC. Nieuwe vraag in post #11

ik wil ook nog een paar sier cupcakes maken in papiertjes (mens moet wat  ;) ,als je ff niks te maken heb)wat is nu de beste optie-om cake te gebruiken of biscuit ,maar zou dat goed blijven  :/ ,iemand idee of al eens gemaakt,wil het heeeel graag weten ,want wil ze maken.
grt Carla

2

Re: soort van dummy cupcake maken -hoe

Misschien oasis gebruiken???

3

Ik heb toevallig deze week ergens op een engelse site voor cc een cc dummy gezien. Zag er erg schattig uit! Alleen nou weet ik niet meer waar  :think:
Ik zal zo nog eens gaan zoeken op het internet.

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

4

Ik gebruik gewoon cake. Ze drogen prima in en blijven (meestal) heeeel lang goed. In de etalage bij mij staan ook gewoon echte cakejes, en ik heb er eens eentje bijna een jaar op de kast gehad. Werd alleen een beetje stoffig...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Je kan bij AH gewoon een pakje halen, ik denk 6 cupcakes voor €1.50 of zo

6

Ik doe hetzelfde als Marianne  :Y
Gewoon cakejes bakken zoals altijd, alleen moet je opletten dat je ze niet vult én geen jam gebruikt met de fondant erop plakken. Dat kan ook gewoon met wat water  :thumb:
Ze drogen dan gewoon in. Heb er hier een hele serie van staan als voorbeeld tijden de workshop :thumb:

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

7

Het zou ook met gips moeten kunnen... heb ik van Kicsi begrepen. Moet het zelf nog wel uitproberen.

8

Hier ook een standaard vol voorbeeldjes. Door mij gemaakt tijdens workshops, dus lekker gevuld met bc-mix. En ook dan blijven ze gewoon goed, alleen keihard na een tijdje ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

9

nou meiden,weer toppy en bedankt ,wat zou ik zijn zonder dit forum,ga er gewoon een paar maken en dan leuk bij me stapel dummy  ;) .
groetjes Carla

10 Laatst bewerkt door Iris Zijlstra (04-08-2011 18:12)

Ik heb toevallig vandaag met mijn moeder cupcakes gemaakt van gips. Maar ik had al eerder dit jaar cupcakes gemaakt gewoon met cake en die zijn nu nog oké (wel kneiterhard, maar niet beschimmeld.)

11

hallo ik heb een vraagje op de cupcakes van gips, hoe doen jullie daar nep slagroom op.
heb alles al geprobeerd dus als iemand het weet graag antwoord aub

12

Ik zou anders van dat zoute brooddeeg proberen. Dat wordt ook hard.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

13

hallo ik heb een vraagje op de cupcakes van gips, hoe doen jullie daar nep slagroom op.
heb alles al geprobeerd dus als iemand het weet graag antwoord aub

Wat zachter (zout) brooddeeg maken (met meer water) en dan spuiten met een spuitzak?

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym