Onderwerp: Suikerpopje
Deze dame heb ik met Saracino modelling paste gemaakt, echt een super paste om mee te modeleren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze dame heb ik met Saracino modelling paste gemaakt, echt een super paste om mee te modeleren
Nou ze is misschien niet super , maar om nou geen reactie te krijgen zoooooooooo slecht is ze nu ook weer niet
Sterker nog....
Ze is helemaal niet slecht.
Superknap gedaan! Ik doe het je niet na!
Mooi gedaan! Vooral detail van de nagellak op haar tenen is gaaf
Superglad huidje, mooie neus en zulke lippen wil ik ook wel. Goed gelukt!
Tieneke
Bedankt dames maar ik denk dat ik in de week het hoofd er toch probeer af te krijgen en een kleiner maak
Echt waar? Ik vind haar niet uit verhouding hoor. Wel bewaren he! Dan maak je er gewoon een ander lijfje onder. Ze is zo leuk-nuffig.
Tieneke
Wat mooi, knap gedaan, ook de kleding. Ik vind het hoofdje mooi gemaakt en niet misstaan, maar ik snap wat je bedoelt met de verhouding.
Super knap gedaan
Ik vind haar erg mooi en gedetailleerd, maar ik ben het wel een beetje met je eens over de grootte van het hoofd. Kan natuurlijk ook door de foto komen
Aaaaaaaaach we gaan van de week het hoofd eraf rukken en een nieuw maken
Ik vind het heel knap gemaakt. Heel gedetailleerd, ze is zoals ze is, en ze lijkt heel tevreden met haarzelf.
ze heeft echt karakter en uitstraling.
Sorry dames , ik heb haar toch onthoofd +:
En hier is het nieuwe hoofdje en ik heb er dadelijk maar een dummie bij gemaakt en ze pronk nu in een glazen kastje
Wauwww dit is echt helemaal geweldig
Nicole, waar heb je de sugerpaste van sacarino gekocht? Het resultaat ziet er echt superglad uit. De dame is goed gelukt. Echt superknap gedaan! En met een kleiner hoofd beter in proportie.
Mooi koppie!
Prachtig!!
Nicole, waar heb je de sugerpaste van sacarino gekocht? Het resultaat ziet er echt superglad uit. De dame is goed gelukt. Echt superknap gedaan! En met een kleiner hoofd beter in proportie.
Oei zie nu eerste dat er nog op gereageerd is ...
Helmpje je kan de modeling paste bij mystylecakes of bij Lies-Cakeshop bestellen
De 2e poging is veel mooier. Ook al deed ik je de 1e poging ook niet na
Wow wat een verschil! Ik vind de tweede dame een stuk minder arrogant overkomen en dat maakt haar vriendelijker. Proportie inderdaad beter al is zo'n groter hoofd opzich ook een bepaalde stijl die ik wel kan waarderen.
Ik vind de 'duckface' uitdrukking prachtig!! Haha! En een leuk detail zo met die clutch van strasslint
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren