Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozen Cake Pops
Pagina's 1
Ohh wat cool , nooit geweten dat het zo kan! Dus eigenlijk wat je doet is em in rode candy melts dippen en dan soort van swirls/lijntjes naar binnen maken en dan decoratie overheen strooien? Hartstikke leuk, ga het eens proberen. Ziet er leuk uit. En ik maar steeds met fondant blaadjes overheen maken.
het is weer zo leuk!!!!!
Ohh wat cool , nooit geweten dat het zo kan! Dus eigenlijk wat je doet is em in rode candy melts dippen en dan soort van swirls/lijntjes naar binnen maken en dan decoratie overheen strooien? Hartstikke leuk, ga het eens proberen. Ziet er leuk uit. En ik maar steeds met fondant blaadjes overheen maken.
Dankje, ja klopt zo simpel is het inderdaad Een hele makkelijke manier om rozen cake pops te maken. Op mijn blog staat het nog eens stap voor stap beschreven! met blaadjes van fondant vind ik zelf ook erg mooi en ga die binnenkort ook nog eens maken
Succes
Liefs Desiree
Wow! Super mooi gedaan..
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozen Cake Pops