1

Onderwerp: Taart 3D veulen

Hai,
Ik hoop dat mijn vraag in de goede rubriek staat, maar ik wil heel graag weten waar dat mooie 3D veulen is gebleven. Het stond voor de veranderde website volgens mij bij de rubriek howto's.
Het veulen is de taart dus ik ben niet op zoek naar paarden of veulen op een taart.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, misschien iemand van de redactie?
Groetjes,
Hak

2

Re: Taart 3D veulen

Alles van de oude site is overgezet naar de nieuwe site.........

Ik begrijp niet helemaal wat je nu precies zoekt: heb je meer info?

Hai,

Dankje voor je reactie.
Het was wel n poosje geleden dat ik hem zag, misschien was hij er al eerder af. Het was een lichtbruin veulen met wit. Gemaakt van stukken biscuit en ik dacht zijn hoofd van Rice crispies.
Het lag met twee achterbeentjes op zijn zij en 1 voorbeen lang naar voren en 1 er gekruist over heen.
Ik kan hem zo voor me zien. Stom hè!
Als het niet lukt de bakster te achter halen heb ik pech, maar al vast bedankt voor de moeite!
Groetjes,

Henriëtte

Wat ik kan vinden...

http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=228601

Hai chocomonster,

Nee die bedoelde ik niet, maar het is ook een hele leuke, dus die gaat het worden (hoop ik

Hai chocomonster,

Ook deze bedoelde ik niet, maar het is ook een hele leuke, dus deze zal het worden!
(hoop ik

7 Laatst bewerkt door Hakkiegebakkie (08-02-2014 23:44)

Vervolg aan chocomonster

Hartstikke bedankt

8

Ik weet niet of je hem nog nodig hebt, maar er staat ook zo'n soort veulen in de galerij bij de thema winnaars...

Anna_4 schreef:

Ik weet niet of je hem nog nodig hebt, maar er staat ook zo'n soort veulen in de galerij bij de thema winnaars...

Haihai,

Ik heb m nog nodig en dit was de taart, die ik bedoelde!
Hartstikke bedankt!
Hij is voor 1 augustus, dus nog net op tijd!
Groetjes,
Hak

Hai Anna_4,

Deze bedoelde ik!
Hartelijk bedankt, ik wil hem voor 1 augustus maken, dus heb m nu precies op tijd!
Fijn dat je toch nog even gereageerd hebt,
Groetjes,
Hak