1

Onderwerp: Stapeltaart invriezen. Hoe doe ik dat???

Ik moet voor vrienden een geboorte taart maken maar als mama is uitgerekend zit in aan de andere kant van de wereld. Ik ga de taart toch maken en op verzoek van de jonge ouders dan invriezen, maar Hoe doe ik dat?
Het is een stapeltaart van twee hoog, invriezen in eerste instantie kan zo wel, maar als hij dan eenmaal bevroren is, waarin kan ik hem dan het beste verpakken? Taartdoos is te klein, dus wat is het beste??

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Stapeltaart invriezen. Hoe doe ik dat???

Hoe je hem invriest moet je zelf toch bepalen? Als je vriezer groot genoeg is doe je em er helemaal in. Als het niet zo is dan haal je hem uit elkaar en zet je hem na het vriezen weer in elkaar. En met de verpakking hetzelfde, misschien kan je hem op een soort van taartbord zetten en dan zo meenemen, maar nogmaals als dat niet past dan haal je hem uit elkaar.  :)

3

Euhm.....ik ben er zelf niet als de taart uit de vriezer wordt gehaald, dus hem dan in elkaar zetten is geen optie. Het gaat er om hoe ik hem het beste kan verpakken dus

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

als je vriezer groot genoeg is voor een stapel koop je voor deze ene keer toch een grote doos. verkoopt de leukste taarten shop ook wel. kun je hem als stapel en in een doos in zijn geheel invriezen.

5

De Dlt shop heeft alleen hele dure kunststof verpakking! van 25 euro, moet wel leuk blijven he

6

Is een kartonnen opbergdoos geen optie?
Heb even op internet zitten neuzen.
Moet je even op prixos punt nl kijken.

groetjes yvon

7 Laatst bewerkt door Jolanda Boxem (20-07-2014 23:07)

ik heb laatst in de shop in ommen gewoon een kartonnen doos gekocht anders... Was 3,95.

8

2 gewone dozen nemen (van die bodem en deksel los van elkaar),
1 onderop, 2 verticaal daaromheen en 1 deksel erbovenop.
Dan hou je alleen aan 2 zijkanten een klein vierkant gat over. Wanneer je dat goed afplakt met plastic moet het goed gaan lijkt me...
Het hele geval in 1 of 2 vuilniszak(ken) invriezen.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl