1

Onderwerp: hoe het beste pareltjes plakken?

Ik wil deze week een taartje maken met de diamond patchwork cutter, en dan parels erin plakken. Waarmee blijven deze het best zitten? Ik dacht water of lijm blijft misschien niet goed zitten maar RI ofzo dat zie je weer eronder uit komen das ook niet mooi...graag tips!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: hoe het beste pareltjes plakken?

Een heeeel klein beetje ri

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

3

Oke. doet iedereen dat? Niemand die t met water of lijm doet?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Ik doe het met lijm. Een heel dun kwastje gebruiken. Soms moet je de parels wel even vasthouden voordat ze blijven plakken

5

Ik gebruik ook lijm en een klein kwastje. Maar misschien nog belangrijker: ik gebruik m'n mini-ball-tool om een klein deukje te maken waar het pareltje komt.

6

Ik heb zojuist ook pareltjes geplakt, heb ze er gewoon met een beetje lijm wat ingeduwd. Zitten prima!! :y

7

Oke top!  :thumb:

8

Maria1000 schreef:

Ik gebruik ook lijm en een klein kwastje. Maar misschien nog belangrijker: ik gebruik m'n mini-ball-tool om een klein deukje te maken waar het pareltje komt.

Vergeten  ;) . Doe ik ook bij iets grotere pareltjes

9

Pipinggel :thumb:

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

10

Heel gewoon met water en een kwastje. Gaat perfect.

11

Hier ook lijm en beetje induwen.. Hoef ze nooit nog ff vast te houden.. :D

12

Oke ik ga het binnenkort proberen,met lijm. Bedankt allemaal!

13

Ik heb ze er bij mijn laatste taart gewoon ingeduwd! Als je alleen te enthousiast duwt is je parel 'ineens' verdwenen haha!

Botercreme

15

Gewoon induwen zou ik niet doen omdat het vaak wel blijft zitten maar je soms bij het verplaatsen ineens de helft van de parels weer op de keukentafel hebt liggen.

Mini balltool is handig omdat je dan op die plek de lijm kunt doen en je parel ook echt goed de lijm raakt op die manier.

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl