Onderwerp: (Butter)fly away with me....
Double barrel, qua hoogte gzien een stapel en een taart voor een 29-jarig huwelijk, dus bij de stapel en bruidstaartenparade.
Gevuld met witte chococreme en citroencremre, afgesmeerd met witte chocoganache.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » (Butter)fly away with me....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Double barrel, qua hoogte gzien een stapel en een taart voor een 29-jarig huwelijk, dus bij de stapel en bruidstaartenparade.
Gevuld met witte chococreme en citroencremre, afgesmeerd met witte chocoganache.
Wat een mooie vlinders en wat een werk lijkt me dat om ze allemaal verschillend te kleuren.
Dat zijn ouwelprintjes, hoefde ze alleen te printen en uit te knippen
Ziet er mooi uit!
leuk die vlinders
Gaaf! Hmmmm misschien toch maar een regenboogthema nemen voor de verjaardag van de jongste........
Ik heb voor deze taart 2,5x de hoeveelheid mix aangehouden
super leuk die binnenkant en wat een mooie strakke taart, leuk met die vlinders
super knap gedaan!...
'moet' de fondant zo dik, om zo'n hoge taart te kunnen bekleden...
De fondant is niet zo dik, de bovenste laag had ik niet helemaal goed bijgesnden, dus moest ik corrigeren met ganache. Het meeste is dus witte ganach dat je ziet, kijk maar bij de onderste twee lagen.
oja, die zijn idd dun . nou petje af dan, heel knap dan. lijkt me moeilijk om de plooien weg te werken onderin, als de taart zo hoog is!
Met de juiste fondant (callebaut) is het echt niet moeilijk :-)
Mooi!!
Hoe heb je de vlinders bevestigd? Ik heb n.l zelf ook vlinders gekocht maar zou eigenlijk niet weten hoe het vast blijft zitten. Gewoon met wat water of met icing?
Met een beetje pipinggel
Heel origineel en mooi!
Met de juiste fondant (callebaut) is het echt niet moeilijk :-)
hmmm.. moet er dus echt aan geloven...
eerst mn sligrootjes opmaken en dan eens investeren in die bekende callebaut..
Je mag wel een kilo van mij overnemen om te proberen
Mooie vrolijke taart hoor!
Ik heb geleerd dat er een kartonnetje tussen de double barrel moet. Op de helft zeg maar. Deze zie ik bij jou niet.
Heb je hem wel gestud met douwels ofzo iets???
Gr. Dolfijn
Nee klopt, bij een regenboog doen ik dat niet, dan is het effect weg.
Normaal doe ik het wel.
prachtig
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » (Butter)fly away with me....