Onderwerp: Sweet sixteen taart op herhaling
Met deze temperatuur en luchtvochtigheid een stapel maken ik werd er niet vrolijk van .
Hij ziet er nog redelijk uit maar niet wat ik van mezelf gewend ben.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sweet sixteen taart op herhaling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met deze temperatuur en luchtvochtigheid een stapel maken ik werd er niet vrolijk van .
Hij ziet er nog redelijk uit maar niet wat ik van mezelf gewend ben.
Wauw, wat prachtig
en die schoentjes, echt heel erg mooi gedaan
geweldig
Ik vind m er super uitzien!
Ik sluit me graag bij de vorige dames aan.
Knap gedaan hoor. Die luchtvochtigheid is heel lastig. Blij dat ik geen taart heb hoeven maken deze week. Had deze week roosjes gemaakt. Donderdagavond (luchtvochtigheid was toen heel hoog) hingen ze helemaal slap en waren heel plakkerig. Terwijl ze al helemaal waren uitgehard. Petje af hoor dan zo'n stapeltaart maken.
Ik vind em goed gelukt en zeer knap gedaan. Ik heb van de week een prinsessentaart gemaakt en gevuld en afgesmeerd en afgespoten met frosting. Na een uur hing alles slap en zag het er als een grote kliederboel uit. Moest opnieuw beginnen ...
e
Knap gedaan hoor. Die luchtvochtigheid is heel lastig. Blij dat ik geen taart heb hoeven maken deze Eweek. Had deze week roosjes gemaakt. Donderdagavond (luchtvochtigheid was toen heel hoog) hingen ze helemaal slap en waren heel plakkerig. Terwijl ze al helemaal waren uitgehard. Petje af hoor dan zo'n stapeltaart maken.
Deze was ook van donderdag :-/ was echt vreselijk maar ja dat meisje wordt maar 1x 16
e
Lindaaaa91 schreef:Knap gedaan hoor. Die luchtvochtigheid is heel lastig. Blij dat ik geen taart heb hoeven maken deze Eweek. Had deze week roosjes gemaakt. Donderdagavond (luchtvochtigheid was toen heel hoog) hingen ze helemaal slap en waren heel plakkerig. Terwijl ze al helemaal waren uitgehard. Petje af hoor dan zo'n stapeltaart maken.
Deze wad ook van donderdag :-/ was echt vreselijk maar ja dat meisje wordt maar 1x 16
Oh ja dat is ook zo, je moet dan wel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sweet sixteen taart op herhaling