1

Onderwerp: vulling met chocolade niet te machtig

ik maak binnenkort een taart bekleed met marsepein en ga dit sowieso vulling met banketbakkersroom.
hierbij zoek ik een vulling met iets van chocolade, maar het moet niet te machtig worden.
wat is een lekker recept hiervoor?
of weet iemand een andere heerlijke combinatie bij bbr, de taart moet overigens nog wel in de vriezer.

2 Laatst bewerkt door Tigrasas (07-07-2014 22:27)

Re: vulling met chocolade niet te machtig

Laagje slagroom met dun laagje knapperige chocolade?
Chocolademousse met stukjes fruit, kersen bijvoorbeeld
Nutellacreme?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Tigrasas schreef:

Laagje slagroom met dun laagje knapperige chocolade?
Chocolademousse met stukjes fruit, kersen bijvoorbeeld
Nutellacreme?

bedankt voor je reactie!
maar is het handig om slagroom te doen, als het nog in de vriezer moet?
en de nutellacreme maak je ook aan de hand van botercreme?

4

Slagroom kan in de vriezer, wel versteviger gebruiken
Nutella crème maak ik met de mix voor botercreme waarbij ik een deel van de boter vervang door nutella

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Tigrasas schreef:

Slagroom kan in de vriezer, wel versteviger gebruiken
Nutella crème maak ik met de mix voor botercreme waarbij ik een deel van de boter vervang door nutella

wat zijn dan precies de verhoudingen van de boter, poedersuiker en de nutella?

6 Laatst bewerkt door Tigrasas (11-07-2014 20:38)

Ik gebruik de mix van funcakes en vervang de helft toot en derde van  de boter door nutella, ik gebruik dus geen poedersuiker want die zit al in de mix

Ik maak dus geen crème van boter, poedersuiker en nutella, dat is niet lekker ( om niet te zegen smerig )