1

Onderwerp: Icing sheet scheurt helemaal

Ik heb vanmiddag een icing sheet opgehaald, super mooi en heel erg dun! Maar ik krijg het met geen mogelijkheid van het plastic af! Wie kan mij helpen??
Ik heb hem al een minuut in de vriezer gelegd, maar zodra je een stukje los hebt, scheurt het meteen!,

Hoe krijg ik de plaatjes heel op mijn taart?? Iemand tips?!

2 Laatst bewerkt door annick67 (10-07-2014 21:59)

Re: Icing sheet scheurt helemaal

Even (wat langer dan een minuut ;)) in de vriezer leggen en dan (snel) op de taart.

3

Is het icing of frosty sheet? Hebt nl. twee bijna identieke topics, maar in de ene is het icing en de andere frosty.
Scheurende frosty klinkt een beetje uitgedroogd eigenlijk... Maar misschien dat de vriezer inderdaad helpt.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Als frosty scheurt is hij of uitgedroogd of heb je hem in een te vochtige ruimte bewaard en dan scheurt de sheet inderdaad.
Enige wat je zou kunnen proberen is om de sheet heel voorzichtig met een paletmes te scheiden van het plastic, maar het blijft toch moeilijk vrees ik

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5 Laatst bewerkt door roestlinda (11-07-2014 07:25)

ik dacht dat het frosty was, maar als ik op internet aan het zoeken ben, dan denk ik dat het icing is.....
Heb het net weer geprobeerd, maar echt, zodra er een stukje los komt, scheurt het meteen af ;-(

wat adviseren jullie me? Wat kan ik het beste kopen en waar kan ik het t beste kopen? Ik heb nog een week, dan moet ik maar ergens een andere laten maken..... ik woon in 't gooi, dus t liefst daar in de buurt

6 Laatst bewerkt door Tigrasas (11-07-2014 20:25)

Ik werkt altijd met frosty of ouwel, ik kan evt wel iets voor je printen en opsturen gaat prima

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda