1

Onderwerp: [FEEDBACK] dierentuintaart dieren

Ik heb nog nooit iets geboetseerd en ik moet eerlijk zeggen dat het me vies tegenvalt. Ik heb gisteravond deze 6 dieren gemaakt. Moet er nog 1 (20 cm taartje) en nog wat steentjes e.d. ter deco. Van een afstandje vind ik ze best leuk, maar ik vind ze LELIJK! Hebben jullie tips?

Ik heb overigens met opzet gekozen voor oranje in plaats van bruin, want het moet een vrolijk taartje worden en ik vind al die grijs, bruin tinten niet geweldig ;-).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VXUHMPMP-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BWYGH3PE-D.jpg

2

Re: [FEEDBACK] dierentuintaart dieren

ik zit te zoeken wat jij lelijk vindt... :think:
ik vind ze geweldig goed gelukt!! erg leuk allemaal en zeker vrolijk! :Y

Ik vind de leeuw er raar uitzien, hoewel ik mijn vinger er niet op kan leggen waar het aan ligt en de giraf ziet er uit als een dinosaurus met pukkels. De aap zijn neus is niet symmetrisch en de nijlpaard kijkt scheel.

4 Laatst bewerkt door lady-vall (24-06-2014 10:46)

Ik vind je nijlpaard juist geweldig!!!
Ik denk echt dat je te kritisch bent
De neus van je aap is ook niks mis mee. De leeuw, dat ligt misschien aan zijn manen/haar,daar zou je lokken van kunnen maken ipv kroeshaar. Ik kan niet zo goed uitleggen wat ik bedoel maar een beetje golvend...gewoon plat met golvende randjes en met een mesje streepjes erin trekken.
En de giraf misschien een smaller hoofd? Bij zn wangetjes..maar ook die vind ik er al mooi en lief uitzien! Succes!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Je bent echt veel te kritisch hoor, ze zijn allemaal hartstikke leuk! Vond je eigen commentaar wel hilarisch trouwens, een dinosaurus met pukkels.............. :lol: 't is toch heel herkenbaar als giraffe hoor. Als je dan perse wat wil veranderen ben ik het eens met lady-vall. Maar het is echt niet nodig!  :thumb:

Groetjes Petra

6

Nou nou ik wilde dat ik het zo mooi kon!!!

Je bent echt inderdaad te kritisch het is geweldig!!!! :thumb:  :thumb:

niks mis met je giraffe en aap echt zo leuk!!! :lol:

en je leeuw is fantastisch wat lady-vall zegt dat kan inderdaad helpen!! :y  :y

maar jolanda ik zou als ik jou was gewoon super trots zijn =D

7

ik vind ze echt super, ik zou ook willen dat ik het kon.
en net zoals wij mensen hebben dieren ook hun schoonheidsfoutjes, alleen kan ik ze bij jou beestjes niet echt vinden haha.

Help mijn vrouw heeft een hobby

8

niet te steng zijn voor jezelf. ze zijn geweldig goed gelukt. ik herkende ze ook allemaal.....missie geslaagd lijkt mij :thumb:  :thumb:

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

9

Dacht dat ik nogal erg pietje precies was, maar het kan nog erger ;) . Vind ze goed gelukt  :thumb: .
Hoe heb je de manen gemaakt? Wanneer ik iets harig of furby wil laten lijken, ga ik met een kartelspuitmondje door de marsepein,zeg maar. Of ik haal de marsepein omhoog met een needle tool.

Nou ik heb de leeuw uiteindelijk weg gedaan en er een tijger en een zebra bij gemaakt. Die leeuw kreeg ik gewoon niet zoals ik zou willen ;-).

11

ik zie niets verkeerds aan je figuurtjes ze zijn toch hartstikke leuk

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

Het is alsof ik mezelf hoor praten over mijn eigen werk Jolanda. Ieder ander vindt het mooi maar ik ben niet snel tevreden. En iets waar ik niet tevreden mee ben komt niet op de taart. Overigens vind ik jouw diertjes heel goed gelukt!

13

Doe even snel normaal wil je! Het ziet er echt heel goed uit en het is zeer duidelijk welke dieren het zijn.
Niet zo kritisch zijn hoor!

.. Want taart kan altijd!!

14

Je bent echt te kritisch over jezelf, ze zien er echt heel goed uit

eigen taart is goud waard

taart staat inmiddels in de koeling. ben super tevreden. morgenvroeg wordt ie opgehaald, dus dan volgen de foto's.