Onderwerp: Parade, van alles wat !
Al een tijdje niks gepost dus een flinke achterstand in te halen ! Ik haal altijd veel inspiratie van het forum, dus bij deze ook een bijdrage van mij!
Een Beatles-taart voor mijn vader:
Een stapeltaart met bijpassend meptaartje voor Elin:
Een nagemaakte taart van Tamara (Tamataartje). Komt qua strakheid zeker niet in de buurt van het orgineel (haha) maar voor mijn niveau was ik zeer tevreden ! De ontvanger was ook zo blij ! Superstoere taart!
Wat een project was dit! Twee stapeltaarten en een meptaartje voor Sophie, thema prinses ...
Bij de volgende taart waren de ontvangers zo blij met hun taart. Superleuk ! Bij deze Dora-taart gewerkt met printje omdat ik dat mooier vind bij bekende figuurtjes...
Verjaardagstaart voor mijn oudste dochter. Zelf uitgekozen van internet, DIT moest hem worden. Ik vond de taart niet zo 'bijzonder' maar later ging ik hem meer waarderen omdat het gewoon een vrolijke kindertaart is die zij had uitgezocht:
Een pip-style taart voor mijn vriendin die 40 werd. Wat een werk ! Geinspireerd door (wederom!) Tamataartje Wel wat aanpassingen gedaan omdat gewoon niet alles lukte en mij zo vergist in de tijd die in alle details gaan zitten. Wel tevreden hoor, echt een superleuke taart om te maken!
Ik ben weer helemaal bij (zie ook taartenparade ) ! Bedankt voor het kijken