1

Onderwerp: 2 verjaardagstaarten voor mijn zoontje

VAndaag vierde mijn zoontje zijn verjaardag Hij wordt as dinsdag 4 jaar. Hij wilde een cars taart en een taart met zijn foto. Dus met een cars bakvorm bliksem gebakken, gevuld met chocolademousse en deze keer niet bekleed met marsepein maar mini toefjes van wipped creme.
De foto taart was de eerste keer dat ik heb geprint met mijn nieuwe printer. Gevuld met jam en slagroom en aan de zijkanten slagroom en blauwe chocolade en bovenop rondom de foto blauwe slagroom. Timo was er helemaal blij mee. Dan ik dus ook  :thumb:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RES7FNKV-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RT8MWCF3-D.jpg

Re: 2 verjaardagstaarten voor mijn zoontje

Hoi,

Wat een mooie taarten zeg, ik heb altijd veel bewondering voor de toefjes taarten!
erg mooi gemaakt.

3

Wat knap zeg, met die toefjes!! Ik vind vooral bliksem super!

4

Leuk gedaan! Wat is wipped crème?

5

ohh mooie taarten, staat op mijn to-do lijstje!
heb alleen nog niet uitgevogeld met wat te spuiten, botercreme of slagroom.

gebruik jij whipped cream van bouwhuis? of heb je een receptje?

6

Super leuk om op die manier een taart te versieren, knap gedaan. En wat een stoere vent :D gefeliciteerd!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

hele leuke taarten en zo leuk die foto en cars auto =D

Gefeliciteerd alvast en een gezellige dag morgen :)

8

Ik gebruik de wipped creme van bouwhuis idd. Dat is een klopschuim taartsuus. Over de smaak zijn de meningen over verdeeld. Ik vind het een beetje op slagroom lijken. Sommige mensen vinden het lijken op de binnenkant van een negerzoen. Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind het ertussen in zitten. Maar het smaakt goed, je kunt het makkelijk kleuren en evt een smaakje aan toevoegen. Ik heb bij de cars taart precies gedaan zoals op de verpakking maar het schijnt dat je het gewoon op gevoel moet doen dan is ie wat dikker en beter te spuiten. Ik moest m tussendoor elke keer terug in de koelkast zetten dus dat is niet zo handig.

9

Ok, goeie tip. Heb een zakje besteld. Hopelijk kan ik m net zo mooi maken als de jouwe!