1

Onderwerp: 6 hoog Regenboogtaart

Ik wil eerst iedereen bedanken voor het mee denken tijdens alle 'buikpijn'momentjes! En vooral Marije voor het uitlenen van haar bakpan en zaag!!

Deze taart maakte ik voor de broer en zijn aanstaande van een vriendin. Een kleurrijk paar! Elke laag heeft van binnen 5 kleuren met daar tussen een laagje crème. Het 'gekke' figuurtje op de bovenste laag zijn de verweven initialen van het bruidspaar. Dit stond ook op de kaart.
(Met nog een extra aansnij taart moest het genoeg zijn voor 140 personen.)

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/p417x417/10489943_686361721401574_3188535687565840192_n.jpg
een betere foto heb ik helaas (nog) niet.

Bedankt voor het kijken. Feedback is welkom!

2

Re: 6 hoog Regenboogtaart

Wow, mooie taart en leuk effect met die kleuren. Ook erg strak volgens mij!

3

Weer een toppertje! Ben stiekem beetje fan van jou haha :D

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Heel erg mooi. Wow

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Echt heel leuk gedaan de taart zeg! Wat een mooi effect die kleuren :)

Super mooi :Y

dank jullie wel!

lady-vall schreef:

Weer een toppertje! Ben stiekem beetje fan van jou haha :D

BLOOSBLOOS

8

Wauw, wat heb je dat ontzettend leuk en mooi gedaan!!! :thumb:

Echt super en wat een werk al die aparte taarten in al die kleuren!! :y  :y

Echt een top taart :D

9

Wow, heel mooi zeg :y ! Strak en heel kleurrijk!!

Wauw wat een uitdaging 6 hoog!!! Heel mooi en recht!!!
:thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

11

Wat een grote. Hij is prachtig mooi en strak. Leuk ook hoe je de kleuren op de buitenkant hebt verwerkt. Was jij niet diegene die twijfelde tussen cake en biscuit? Wat heb je uiteindelijk gekozen? Ik zou het heel leuk vinden om een foto van de aangesneden binnenkant te zien.

Tieneke

12

Tante Tien schreef:

Wat een grote. Hij is prachtig mooi en strak. Leuk ook hoe je de kleuren op de buitenkant hebt verwerkt. Was jij niet diegene die twijfelde tussen cake en biscuit? Wat heb je uiteindelijk gekozen? Ik zou het heel leuk vinden om een foto van de aangesneden binnenkant te zien.

Tieneke

Ik heb uiteindelijk biscuit genomen. Ik heb nog geen foto's van de binnenkant. Hopelijk krijg ik die snel. En nog een mooiere van de buitenkant....

Het bruidspaar wilde ook nog een extra aansnij-taart (totaal 140 personen). Maar ik begreep dat de onderste laag nog niet eens op was.

13

ZO knap gedaan!! en alle biscuit ook nog eens in 5 kleuren (= 5x bakken toch)?? wat een werk!!

zijn die bloemen roosjes?

14

YL schreef:

ZO knap gedaan!! en alle biscuit ook nog eens in 5 kleuren (= 5x bakken toch)?? wat een werk!!

zijn die bloemen roosjes?

Ik heb (met tips van hier!) 5 x een 35 cm gebakken. (de onderste laag is 35 cm) Ik heb zelf één 35 cm pan en ik heb er één geleend. Bij een vriendin kunnen er twee tegelijk in de oven. Zo heb ik tijd bespaard. De grote vormen heb ik toen in de juiste maat gesneden. Uit één 35 cm kan bijvoorbeeld een 10 cm, 15 cm en 20 cm cirkel gesneden worden.

De bloemen zijn (gelukkig;) ) geen roosjes. Het zijn 'verfrommelde' rondjes. Ik hoop nog op een close up foto! (ik had wel een camera bij me maar daar zat geen memoristick in :( )