1

Onderwerp: Inspiratie BMW taart

Ik moet binnenkort een taart maken voor een meisje-jonge vrouw die 18 wordt en helemaal weg is van BMW. Zonder nou meteen een auto te moeten boetseren kom ik alleen maar plaatjes tegen van het logo van BMW en dat vind ik dan weer te simpel. Iemand nog een leuk idee.

2

Re: Inspiratie BMW taart

Denk toch dat je iets met het logo 'moet' doen  ;) . Als je er wat decoraties omheen doet hoeft de taart niet saai te zijn. Wat vind ze nog meer leuk?
Ik had een tijdje terug ook een thema met BMW, boer en tractor.... Ik heb toen een tractorband-taart gemaakt met het BMW logo erin èn een geboetseerde boer op de band.

3

Nou een auto band en dan in de velg het BMW logo maken ? Mijn zoon zou er blij mee zijn als  BMW gek maar ja hij blieft geen taart..

Christine.

4

Ik kan me voorstellen dat jongens daar inderdaad blij van worden maar ik vind het gewoon zo moeilijk omdat het een jonge dame is. Het is wel een stoere chick maar dan nog. Ik ga maar eens even bij de moeder vragen of ze nog meer/andere ideeën heeft.

5

Kun je niet een soort plaatje als deze (meisje in BMW) puzzelen (in kleur dan uiteraard) http://users.compaqnet.be/bruno.en.bavo/Resources/cartoon22.gif. Plaatje een beetje aanpassen,zodat het meisje achter het stuur komt te zitten.

Of anders een hele strakke/eenvoudige taart met bovenop dit logo over de volledige bovenkant van de taart
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQHqHsEdnTckZe2SIkvfySGmWavKhVirS191JntpfghinP_HTEZ

En dan het zilver echt glimmend maken en op de zijkanten met zilver de leeftijd, naam oid en eventueel nog wat decoratie die het wat vrouwelijker maakt.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

6

Misschien een roze autoband?  ;) 
Ik ben nogal van de Alfa Romeo en speelde vroeger met auto's en lego ipv barbie's  ;) . Ik hou ook niet van de kleur roze en paars  :nooo . Ben nooit een meisje-meisje geweest, en nu nog niet (terwijl ik eigenlijk altijd rokken en vaak hakken draag  ;) ). Mij zou je dus wel blij maken met een Alfa logo taart met hier en daar een bloemetje  ;) . Maar ik begrijp je wel  :y. Daarom zou ik ook aan de moeder wat ze nog meer leuk vind. Ben benieuwd hoe de taart eruit gaat zien :y