Onderwerp: Mario Kart, Passive Panda en een aantal rozen
Edit: nu ook de smaken bij de taartjes gezet 
Hoi hoi!
Ik maak nu een tijdje taarten en pas sinds een maand kan ik zeggen dat ik redelijk tevreden ben met het resultaat.
Ik heb eindelijk een grotere rolstok, fondant dat fijn werkt en een manier gevonden om fijn af te smeren!
Het kan allemaal nog strakker en netter, maar wat ik daar nog het meest voor nodig heb is: geduld!
Bij deze dan de taartjes:
Een Mario Kart taart voor een hele goede vriend die 30 is geworden. Gevuld met twee lagen lemon curd en een laag citroenroom.
Een 'passive panda' taart voor mijn broertje die 18 is geworden. Deze vind ik zelf minder, was een last-minute taartje tussen alle drukte door. Ik had zin om een pandabeertje te maken en mijn broer noemde dit -toepasselijk voor mijn broertje- de passive panda
Gevuld met twee lagen dulche de leche en een laag pure chocoladeganache.
Een taartje voor mijn tante die 50 is geworden. Met dit taartje ging alles redelijk goed, op mijn eigen klunzigheid na. Ik was zo handig het taartje uit mijn handen te laten vallen toen ik deze op de standaard wilde plaatsen, dus er zaten nogal wat deukjes in...
gevuld met yoghurtvulling, kersenbavarois en zelfgemaakte abrikozenjam.
En een lief taartje voor mijn vriend. Begin deze maand waren we 6 jaar samen! Gevuld met twee lagen witte chocoladeganache en een laag dulche de leche
En dan dit weekend drie mini proeftaartjes gemaakt voor mijn eerste opdracht, een bruidstaart! Normaal maak ik alleen voor vrienden/familie, dus ik heb heel erg getwijfeld of ik zoiets wel aandurf. Helaas zijn de proeftaartjes niet zo geweldig geworden, ik heb ze vanmorgen bekleed toen het hier binnen heel erg warm was met als gevolg dat de smoothers aan het fondant vast bleven plakken. Gelukkig vond het bruidspaar ze wel mooi -en lekker!
Het taartje met de witte roos was gevuld met twee lagen lemon curd en een laag citroenroom.
Het taartje met de pioenroos was gevuld met twee lagen vanillecreme en een laag aardbeienbavarois.
Het taartje met de bordeauxroos was gevuld met twee lagen frambozenpurer en een laag monchoubavarois.
Bedankt voor het kijken!
Hoe krijg je die zo???