1

Onderwerp: Druk weekendje! Mega Toby en romantische meisjestaart

Heb er vier gemaakt gisteren en vandaag, morgen lekker dagje rust!

Mega Toby taart...Had toch liever Louis Talpe hier voor een fotoshoot voor een leuk printje, maar ja..... :D  :D  :D

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10494833_466374446833399_531220603560266541_n.jpg

Voor de grote zus:

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10426777_466375463499964_4289488393625009756_n.jpg?oh=124766592dfd2778e7271736b32b5d57&oe=541788EE

de stapeltaart staat in het andere deel van het forum

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Druk weekendje! Mega Toby en romantische meisjestaart

Mooi! Een echte stoere en een echte lieve taart :)

3

Mooie taarten!! De laatste heeft prachtige kleuren!

4

Ik vond de kleurencombinatie lekker romantisch...persoonlijk zou ik zelf nooit een taart als deze maken voor een meisje van acht, maar men verzekerde mij er van dat dit echt was wat ze wilde dus tja...

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Prachtig! Allebei!

.. Want taart kan altijd!!

6

Hele mooie taarten en vind de kleuren combi van de laatste erg mooi :)

7

Dank jullie wel, mijn voorkeur gaat ook uit naar het bloementaartje, de mevrouw in Kwestie stuurde mij een foto maar ik maak geen taarten van anderen precies na, dus ik heb iets in dezelfde stijl gemaakt met min of meer dezelfde kleuren en ze was dik tevreden

8 Laatst bewerkt door Tigrasas (22-06-2014 21:45)

een keer is genoeg

9

Heel mooi gedaan! Inderdaad niet wat je in eerste instantie verwacht voor een meisje van 8, maar jeetje wat prachtig! Complimenten!