Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taarten parada van afgelopen week
Pagina's 1
2 weken terug was ik helemaal gebroken pfff.. heb nog last van me schouders...

Kan de foto's helaas niet zien.... 
Nee ik ook niet..
Ben erg benieuwd.....
IK vind het zo raar want ik zie ze well.. maar dit gebeurd altijd bij mij. ik weet niet wat ik verkeerd doe. ik ga het opnieuw plaatsen dan.
IK vind het zo raar want ik zie ze well.. maar dit gebeurd altijd bij mij. ik weet niet wat ik verkeerd doe. ik ga het opnieuw plaatsen dan.
hopelijk is het ditkeer wel te zien:(
Jaaahhhh!!!!
Nu kunnen wij ze ook zien.
Hartstikke leuke taarten zeg!!
Toppie!! 
Jaaahhhh!!!!
![]()
![]()
Nu kunnen wij ze ook zien.
Hartstikke leuke taarten zeg!!
Toppie!!
ohh wat super dat je het eindelijk kant zien.. dankjewel voor je compliment 
trouwens bij de microfooncake, was de turkse gitaar nog niet af, de snaren en etc moesten nog op maar had geen foto meer gemaakt, wat achteraf natuurlijk heel jammer is.
trouwens bij de microfooncake, was de turkse gitaar nog niet af, de snaren en etc moesten nog op maar had geen foto meer gemaakt, wat achteraf natuurlijk heel jammer is.
Ook zonder de snaren ziet de taart er al super uit hoor.
Ik heb eens een microfoon geboetseerd,maar die leek echt niet op die van jou,hihihi. 
cicek schreef:trouwens bij de microfooncake, was de turkse gitaar nog niet af, de snaren en etc moesten nog op maar had geen foto meer gemaakt, wat achteraf natuurlijk heel jammer is.
Ik heb eens een microfoon geboetseerd,maar die leek echt niet op die van jou,hihihi.
Nou geloof me maar ik ben zelf ook geen kei in boetseren.. ik wil drm nog een paar cursussen boetseren volgen. vooral bij die ene taart met die vrouw en man,, pff dat was gewoon bloed zweet en tranen..
"yvonne 72" schreef:cicek schreef:trouwens bij de microfooncake, was de turkse gitaar nog niet af, de snaren en etc moesten nog op maar had geen foto meer gemaakt, wat achteraf natuurlijk heel jammer is.
Ik heb eens een microfoon geboetseerd,maar die leek echt niet op die van jou,hihihi.Nou geloof me maar ik ben zelf ook geen kei in boetseren.. ik wil drm nog een paar cursussen boetseren volgen. vooral bij die ene taart met die vrouw en man,, pff dat was gewoon bloed zweet en tranen..
Leuke hobby hebben wij he??!!

Super mooie parade
zo mooi hoe je die microfoon hebt gemaakt 
Super mooie parade
![]()
zo mooi hoe je die microfoon hebt gemaakt
Dankjewel baklataart
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taarten parada van afgelopen week