1

Onderwerp: Cupcake dozen met houder/insert voor 12 of 24 cupcakes

Goedemiddag allemaal

ik heb voor volgende week een grote bestelling cupcakes. En nu heb ik zelf alleen dozen waar 6 cupcakes in kunnen. (deze hebben mij 0,80 euro ps gekost bij afname van 100, dat vind ik wel een mooie prijs)

Ik kijk nu al op internet, voor dozen met een houder voor 12 tot 24 cupcakes. Maar de verzendkosten zijn zeer prijzig.

Heb er max 10 nodig.

Ik woon in Hoorn, iemand ideeën en/of tips?

hoor graag van jullie

gr Tamara

2

Re: Cupcake dozen met houder/insert voor 12 of 24 cupcakes

Maak je taart in Hoorn? 
of als  je ingeschreven staat bij de kvk kun je ook even kijken bij Baas op HN 80
Zelf taart maken in Grootebroek, heeft geen website meer maar je kunt altijd even bellen.
succes

Heb laatst grote dozen met insert ergens besteld. Mag natuurlijk niet zeggen waar ;-). Kosten 3,25 per stuk. Nog behoorlijk geprijsd, maar met zulke hoeveelheden vind ik het veel netter dan tig kleine doosjes. Zijn overigens ook van behoorlijk dikker karton dan de 6 stuks doosjes. Ik bundel mijn bestellingen altijd waardoor ik altijd gratis verzendkosten heb. Heb toch altijd fondant en andere spullen nodig.

4

Jolanda Boxem schreef:

Heb laatst grote dozen met insert ergens besteld. Mag natuurlijk niet zeggen waar ;-). Kosten 3,25 per stuk. Nog behoorlijk geprijsd, maar met zulke hoeveelheden vind ik het veel netter dan tig kleine doosjes. Zijn overigens ook van behoorlijk dikker karton dan de 6 stuks doosjes. Ik bundel mijn bestellingen altijd waardoor ik altijd gratis verzendkosten heb. Heb toch altijd fondant en andere spullen nodig.

Wil ook wel weten waar je deze hebt gehaald  ;) . Je mag wel een naam noemen van de webshop, maar geen link van diezelfde webshop plaatsen  ;)

Was bij ariba cakes. Zij verkopen ook hele grote taartdozen.

6

Oh, ik bestel bijna alles bij Aribacakes  ;), maar heb eigenlijk nooit naar de cupcake dozen + insert gekeken omdat ik de cupcakes vaak los in een taartdoos zet. Ik heb verschillende maten dozen en eigenlijk passen de cupcakes altijd precies in de doos zonder dat ze verschuiven  :y

Met fondant zet ik ze vaak in een taartdoos. Met toef zet ik ze liever in een CC doos met insert. Als die tegen elkaar schuiven worden ze namelijk al snel lelijk.