Onderwerp: Wedding Cake
Fout gemaakt: bloemen zonder draad. Dus koste me veel tijd om de bloemen te plakken. De blauwe was geen probleem. Toch ben ik blij met het resultaat.
Bedankt voor het kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wedding Cake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Fout gemaakt: bloemen zonder draad. Dus koste me veel tijd om de bloemen te plakken. De blauwe was geen probleem. Toch ben ik blij met het resultaat.
Bedankt voor het kijken
Waw mooi
niets te zien van de moelijkheden
Mooi hoor!
Erg leuk! Misschien een domme vraag... Maar wat bedoel je met bloemen zonder draad? Worden deze bloemen normaal niet met icing of iets dergelijks bevestigd omdat ze te zwaar zijn ofzo?? Ik ben benieuwd..
Juist. Ze zijn een beetje te zwaar. met RI sleepen ze naar beneden. Ik moest +- twee minuten met mijn vinger elk bloem indrukken. Boven op de taart was geen probleem, maar op de zijkanten was een drama. ( Is mijn Nederlands goed genoeg???)
het is een super mooie taart en je bloemen zijn prachtig
Het heeft je even tijd gekost maar dan heb je ook wel wat super moois
Erg mooie taart hoor!
(en ik vind je nederlands prima!
je maakt me nu wel nieuwsgierig naar je moedertaal)
Juist. Ze zijn een beetje te zwaar. met RI sleepen ze naar beneden. Ik moest +- twee minuten met mijn vinger elk bloem indrukken. Boven op de taart was geen probleem, maar op de zijkanten was een drama. ( Is mijn Nederlands goed genoeg???)
Haha ja hoor! Je Nederlands is prima ik begrijp nu wat ik wilde weten!
Dank jullie wel.
Siena Ik kom uit Colombia, Dus ik spreek Spaans, maar ben getrouwd met een Nederlander. Ik woon heel blij hier al bijna 18 jaar. ( maar de taal blijf moeilijk hoor )
Madame Baktaart: ok , je begrijp het, LIEF!!
mooi zeg.
Je Nederlands is prima! Misschien wel beter als die van mij en ik ben Nederlandse
En de taart, nou die is echt prachtig!
Janette dat kan nooit. Ik heb zo gelachen met je bericht!!!.
Dank je voor je compliment van mijn Nederlands!!!
En Dank je voor wat je zegt over mijn taart.
mooi hoor
Janette dat kan nooit. Ik heb zo gelachen met je bericht!!!.
![]()
![]()
Dank je voor je compliment van mijn Nederlands!!!
![]()
En Dank je voor wat je zegt over mijn taart.
Wat een ontzettend gave taart zeg! Ik ga hem even opslaan ter inspiratie als dat mag...
Mooi..die kleurencombinatie zo!!! Maakt de taart héél vrolijk en chique tegelijk!
Oh! Mooi!! Niets van je 'problemen' te zien hoor, prachtig!
Mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wedding Cake