Onderwerp: mei: toptaartenmaand!
De drukste maand tot nu toe! Ik wil eigenlijk altijd maar maximaal 1 taart in de week naast mijn banen, maar dat is deze keer niet helemaal gelukt...
Een dinotaart voor een 3 jarige klein dametje , ze wist precies hoe al die verschillende beesten heten
Anne wilde een bruidstaart, hahaha, een lekkere tuttige met tierelantijntjes
Een vierkante vrolijke bruidstaart voor vrienden die 25 jaar getrouwd zijn met toepasselijke persoonlijke "wordart'. Blijf het toch lastig vinden om een vierkante taart mooi strak, symmetrisch en recht te krijgen... Het feest was op onze trouwdag, 24 mei, leuk zo'n gratis topfeest (de hoofdpijn de volgende dag was iets minder
), hahaha
Dan nog een speciale opdracht: een taart voor de dochter van de banketbakker ! Arie is nu weliswaar al weer een hele tijd hovenier, en omdat hij 'al die spullen' dus niet meer heeft, mocht ik de taart maken! Ik kreeg een poos terug een echte prachtige professionele bruidstaartstandaard, dus ik deed nu graag wat terug
Hij was helemaal in de gloria, net als de rest van de familie
Ik had zelf geen foto meer gemaakt, want werd ineens gebeld waar ik bleef bij een afspraak...
Tot slot een M&M's taart voor Jay, dol op M&M's! Ik vind het een beetje link voor een 2 jarige, maar wie ben ik...
A.s weekend even 'taartvrij', maar de week erna de laatste 2 voordat we heerlijk op vakantie gaan...
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"