26

Re: Een parade....

Dank je wel ;-)

Vele en lieve groetjes Nicole

27

Nicole...heb al heeeeeel lang niet in de taartenparade gekeken, ik kom weer even snuffelen en stuit meteen op jouw parade. Wow! Wat maak je toch keer op keer prachtige taarten. I love your work!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

28

Nicole, je maakt me depri, ik ben jalooooeeeeers ... wat een prachtige taarten!!!

Maar ... jij herinnert mij eraan waarom ik begonnen ben met taarten maken ... ooit zal ik ook zo'n mooie taarten maken (I wish  :lol: )

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking

29

dat is nog ééns een parade wat geweldig al die kunststukken

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

30

Dank jullie wel Liene, Whippy en Mistey en Whippy dank je wel dat ik je mag herinneren aan de fun van het maken van taartenen natuurlijk ga jij dit ook nog kunnen hoor ;-), het is gewoon een kwestie van tijd en oefenen  :Y

31

Hey Nicole, wat een practige taarten. Als ik deze zie, krijg ik gelijk zin om er zelf ook terug aan te beginnen.

32

Annick schreef:

Hey Nicole, wat een practige taarten. Als ik deze zie, krijg ik gelijk zin om er zelf ook terug aan te beginnen.

Dat moet je zeker doen Annick , het is toch zoooooooooo fijn om te doen  ;)  :thumb:

33

nicole th schreef:
Annick schreef:

Dat moet je zeker doen Annick , het is toch zoooooooooo fijn om te doen  ;)  :thumb:

Ik weet het, maar ben nu veel aan het naaien voor de kinderen. Misschien deze maand als de echtgenoot verjaart. Dan heb ik een goed excuus om eraan te beginnen.

34

nicole th schreef:

Dank jullie wel Liene, Whippy en Mistey en Whippy dank je wel dat ik je mag herinneren aan de fun van het maken van taartenen natuurlijk ga jij dit ook nog kunnen hoor ;-), het is gewoon een kwestie van tijd en oefenen  :Y

Heb je volledig gelijk in Nicole :)
Ik heb jammer genoeg veel te weinig tijd naar mijn zin om taarten te maken ... én wij zijn geen taarteters, dus zomaar een taartje maken om te oefenen zit er niet in jammer genoeg, maar ik blijf hopen  :lol:

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking

35 Laatst bewerkt door May (05-06-2014 13:59)

Geweldig allemaal!!! super strak en mooie geboetseerd!!!! :thumb:
Vraagje: smeer  je taarten twee keer met botercreme?

36

ze zijn zo gaaf Nicole dus nog maar ff een x  :thumb:

37

Annick schreef:
nicole th schreef:
Annick schreef:

Ik weet het, maar ben nu veel aan het naaien voor de kinderen. Misschien deze maand als de echtgenoot verjaart. Dan heb ik een goed excuus om eraan te beginnen.

Ja naaien dat kan ook een fijne hobby zijn ( ik heb er een hekel aan) , ale dan gaan we misschien deze maand nog een taartje van je zien ;-)

38

Whippy schreef:
nicole th schreef:

Heb je volledig gelijk in Nicole :)
Ik heb jammer genoeg veel te weinig tijd naar mijn zin om taarten te maken ... én wij zijn geen taarteters, dus zomaar een taartje maken om te oefenen zit er niet in jammer genoeg, maar ik blijf hopen  :lol:

Ik hoop voor je dat je in de toekomst toch wat taartjes mag maken ;-)

39

May schreef:

Geweldig allemaal!!! super strak en mooie geboetseerd!!!! :thumb:
Vraagje: smeer  je taarten twee keer met botercreme?

May ik smeer af met ganache ;-)

40

carol schreef:

ze zijn zo gaaf Nicole dus nog maar ff een x  :thumb:

Dank je wel Carol ;-)

41

Heel gaaf!

42

mmaas schreef:

Heel gaaf!

Dank je ;-)

43

Yeeehhhhhhhhhh mijn scherm van mijn pc is gemaakt .... hij was stuk omdat mijn zoon me kwam knuffelen nadat hij een glaasje teveel op had en mijn vingers zaten nog tussen het scherm , nu kan ik terug komen kijken op DLT  =D

44

Wauw!!!!

"Life begins where your comfortzone ends."