Re: Een parade....
Dank je wel
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een parade....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nicole...heb al heeeeeel lang niet in de taartenparade gekeken, ik kom weer even snuffelen en stuit meteen op jouw parade. Wow! Wat maak je toch keer op keer prachtige taarten. I love your work!
Nicole, je maakt me depri, ik ben jalooooeeeeers ... wat een prachtige taarten!!!
Maar ... jij herinnert mij eraan waarom ik begonnen ben met taarten maken ... ooit zal ik ook zo'n mooie taarten maken (I wish )
dat is nog ééns een parade wat geweldig al die kunststukken
Dank jullie wel Liene, Whippy en Mistey en Whippy dank je wel dat ik je mag herinneren aan de fun van het maken van taartenen natuurlijk ga jij dit ook nog kunnen hoor , het is gewoon een kwestie van tijd en oefenen
Hey Nicole, wat een practige taarten. Als ik deze zie, krijg ik gelijk zin om er zelf ook terug aan te beginnen.
Hey Nicole, wat een practige taarten. Als ik deze zie, krijg ik gelijk zin om er zelf ook terug aan te beginnen.
Dat moet je zeker doen Annick , het is toch zoooooooooo fijn om te doen
Annick schreef:Hey Nicole, wat een practige taarten. Als ik deze zie, krijg ik gelijk zin om er zelf ook terug aan te beginnen.
![]()
Ik weet het, maar ben nu veel aan het naaien voor de kinderen. Misschien deze maand als de echtgenoot verjaart. Dan heb ik een goed excuus om eraan te beginnen.
Dank jullie wel Liene, Whippy en Mistey en Whippy dank je wel dat ik je mag herinneren aan de fun van het maken van taartenen natuurlijk ga jij dit ook nog kunnen hoor
, het is gewoon een kwestie van tijd en oefenen
Heb je volledig gelijk in Nicole
Ik heb jammer genoeg veel te weinig tijd naar mijn zin om taarten te maken ... én wij zijn geen taarteters, dus zomaar een taartje maken om te oefenen zit er niet in jammer genoeg, maar ik blijf hopen
Geweldig allemaal!!! super strak en mooie geboetseerd!!!!
Vraagje: smeer je taarten twee keer met botercreme?
ze zijn zo gaaf Nicole dus nog maar ff een x
nicole th schreef:Annick schreef:Hey Nicole, wat een practige taarten. Als ik deze zie, krijg ik gelijk zin om er zelf ook terug aan te beginnen.
![]()
Ik weet het, maar ben nu veel aan het naaien voor de kinderen. Misschien deze maand als de echtgenoot verjaart. Dan heb ik een goed excuus om eraan te beginnen.
Ja naaien dat kan ook een fijne hobby zijn ( ik heb er een hekel aan) , ale dan gaan we misschien deze maand nog een taartje van je zien
nicole th schreef:Dank jullie wel Liene, Whippy en Mistey en Whippy dank je wel dat ik je mag herinneren aan de fun van het maken van taartenen natuurlijk ga jij dit ook nog kunnen hoor
, het is gewoon een kwestie van tijd en oefenen
Heb je volledig gelijk in Nicole
Ik heb jammer genoeg veel te weinig tijd naar mijn zin om taarten te maken ... én wij zijn geen taarteters, dus zomaar een taartje maken om te oefenen zit er niet in jammer genoeg, maar ik blijf hopen
Ik hoop voor je dat je in de toekomst toch wat taartjes mag maken
Geweldig allemaal!!! super strak en mooie geboetseerd!!!!
![]()
Vraagje: smeer je taarten twee keer met botercreme?
May ik smeer af met ganache
ze zijn zo gaaf Nicole dus nog maar ff een x
Dank je wel Carol
Heel gaaf!
Heel gaaf!
Dank je
Yeeehhhhhhhhhh mijn scherm van mijn pc is gemaakt .... hij was stuk omdat mijn zoon me kwam knuffelen nadat hij een glaasje teveel op had en mijn vingers zaten nog tussen het scherm , nu kan ik terug komen kijken op DLT
Wauw!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een parade....