1

Onderwerp: Een bloemetjes-meisjes-striktaart

Voor een communiefeest.

Gevuld met vanillecrème, aardbeienbavarois en verse aardbeien.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZOEXGD3U-D.jpg

Bedankt voor het kijken

2 Laatst bewerkt door lady-vall (01-06-2014 16:31)

Re: Een bloemetjes-meisjes-striktaart

Ah, die ziet er mooi en netjes uit!! Zijn de letters van royal icing gemaakt?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

lady-vall schreef:

Ah, die ziet er mooi en netjes uit!! Zijn de letters van royal icing gemaakt?

Ja inderdaad. Ik wilde zo graag eens die 'kader'uitsteker gebruiken, maar aangezien die vrij klein is, kun je geen letters uitsteken, dat past er niet in.

Wel 10 pogingen moeten doen vooraleer het bruikbaar was, mijn standaard geschrift is afgrijselijk en niet leesbaar :rolleyes:

4

Vind de letters heel mooi gedaan!kon je die RI dan gewoon "uitvegen" als het niet goed was? Wel een leuk idee! Vroeg me altijd al af hoe iedereen letters kreeg op die kleine plaques ;)

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5 Laatst bewerkt door sam (01-06-2014 19:20)

lady-vall schreef:

Vind de letters heel mooi gedaan!kon je die RI dan gewoon "uitvegen" als het niet goed was? Wel een leuk idee! Vroeg me altijd al af hoe iedereen letters kreeg op die kleine plaques ;)

Ik heb eigenlijk niet geprobeerd om het uit te vegen. Ik had meerdere van die plaques uitgedrukt en overal geprobeerd om de naam te schrijven.

PS Leuk dat je het leuk vindt  :)

6

Wat schattig die hartjes in je strik!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

O ja haha. Dat is natuurlijk het makkelijkst ;). Heb hem opgeslagen ter inspiratie als je dat goed vindt  O-)

8

lady-vall schreef:

O ja haha. Dat is natuurlijk het makkelijkst ;). Heb hem opgeslagen ter inspiratie als je dat goed vindt  O-)

Uiteraard mag dat :)

9

Moooii :-)

Aangename tijdsbesteding, Bezigheid in vrije tijd, Genoeglijke bezigheid, Plezier hebben, Liefhebberij, Lievelingsbezigheid, Plezierwerk, Verslavingsverschijnsel, Vrijetijdsbesteding http://taarttopper.wordpress.com/

10

super mooi

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

11

wat een plaatje en wat mooi gemaakt :thumb:

ik vind het heel erg leuk hoe je de strik hebt gedaan met dat hartje heb je dat erin gerold ofzo?

12

Wat een lieve taart, heel mooi :Y !

13

Ziet er lief uit.............. :)

14

Lief! En mooie strik. Ik vraag het me ook af; of je ze erin hebt gerold.

15

hallo allemaal,

Leuk dat jullie het taartje zo leuk vinden. Het is nochtans één van de meest eenvoudige en snelste taartjes die ik al heb gemaakt, het moet toch wel zijn dat eenvoud siert.

De hartjes heb ik er inderdaad in gerold. Met de plunger uitgestoken, onder elkaar op de roze pasta geplakt, voorzichtig erin gerold in verschillende richtingen om de hartjes niet te fel te vervormen en dan de stroken uitgestoken.

groetjes :)