1

Onderwerp: Turquoise, zwart en wit

Gevuld met lemoncurd en monchou-bavarois.
Taart moest 3 kwartier mee in de auto. Pfff, blij dat ie op z'n plekje stond!

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/p403x403/10366081_659970327403235_497497326015564570_n.jpg

De taart is overigens wel gewoon recht ;). Beetje te gehaast gefotografeerd.
Baal alleen een beetje van de onderrand van de middelste taart. Vind het erg lastig om die deukvrij te krijgen.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

2

Re: Turquoise, zwart en wit

Toch heel mooi, ondanks de deukjes.

3

Ziet er goed uit hoor. Na het afsmeren goed koelen en dan bekleden.

4

echt wat een mooie kleuren en wat een mooie taart :thumb:

erg he dat vervoeren van de taart :s

5

Dank jullie wel! Ik had 'm goed gekoeld, ganache was keihard (witte ganache) maar op de een of andere manier bleef het niet recht  :S
Maar.. in het najaar ga ik een workshop doen bij Tamataartje!!! Als het dán niet goedkomt...

Kreeg vandaag nog een telefoontje van de moeder van de bruid (= collega) dat de taart prachtig was en ontzettend lekker! En daar doe je het voor, toch?

www.facebook.com/cakebym

6

Mooi hoor hihi en uit Budel hihihi LEUK

Lieve groetjes van Nicole

7

Superleuke taart! Mooie kleurencombi hoor! Gebeurt het met het stapelen, die deuk? Want bij die andere 2 heb je toch nergens last van? Gebruik je een paletmes om de 2e er op te zetten?

8

ziet er mooi uit

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

9

Gebeurt het met het stapelen, die deuk? Want bij die andere 2 heb je toch nergens last van? Gebruik je een paletmes om de 2e er op te zetten?

De bovenste had het ook een beetje, maar dat kon ik verdoezelen met de strik  ;)
Ik gebruik geen paletmes. Het probleem is denk ik dat de taart een beetje vastgeplakt zit aan het bord waarop ik bekleed. En met het loshalen (dat doe ik met een scherp mesje en snijd 'm dan als het ware los van het bord) gaat het dan denk ik mis. Misschien moet ik bakpapier eronder doen (en dat aan het bord vastplakken. Dan kan ik 'm misschien beter losmaken. En een cakelifter aanschaffen (?)
Hoe doen jullie dat?

www.facebook.com/cakebym

10

Ik doe 'm altijd meteen al op het kartonnetje en dan til ik hem met kartonnetje en al op. En daar gebruik ik dan een paletmes voor. ;)

11

Ik heb 'm ook op een kartonnetje staan, maar vaak plakt de ganache/bc toch nog een beetje aan de ondergrond. Vooral bij een taartje van 15, omdat de kartonnetjes 16 cm zijn en ik dus bij moet knippen. Dat doe ik meestal als de taart er al op staat. In het vervolg dus eerst maar netjes op maatknippen :D
Vandaag geprobeerd met bakpapier eronder. Ging een stuk beter.
Morgen het resultaat ;)

www.facebook.com/cakebym

12

Mooi, die deukjes heb ik ook altijd, maar geeft valt anderen nooit op.

13

Dat kartonnetje is het probleem, je kunt beter met boards werken, die kunnen niet verbuigen.
En je taart op een stukje non slip zetten, dan heeft ie al iets afstand van je ondergrond.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart