Onderwerp: Softijs cupcake schoenen op obliehoorn hak.
Ik zag een plaatje en dacht ik probeer het eens na te maken
De hak is een obliehoorn en de ijsjes is meringe schuim met daaronder een chocolade cupcake.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Softijs cupcake schoenen op obliehoorn hak.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zag een plaatje en dacht ik probeer het eens na te maken
De hak is een obliehoorn en de ijsjes is meringe schuim met daaronder een chocolade cupcake.
Wat creatief ben je toch! Dat roze is fondant??
Wat creatief ben je toch! Dat roze is fondant??
Dankjewel en ja dat roze is inderdaad fondant
Super, echt leuk gedaan!
Ziet er ook heerlijk uit
Wat ben j toch creatief zeg, ook dit is weer zo leuk gemaakt
is de toef eiwit met suikersiroop ?
prachtig
Ook al zo super!
Wat grappig, zeg!
Ik vind ze ook heel leuk. Super inderdaad hoe jij van alles wat je ziet gewoon ook gaat maken!
Allemaal weer heel erg bedankt voor jullie leuke reactie en wat een complimenten
Het recept voor de toef staat hieronder.
125 gr kristal suiker
4 eiwitten
10 gr maizena
125 gr poedersuiker
eiwit+kristal suiker opkloppen tot het super stijf is {pieken} dan maizena en poedersuiker er door scheppen.
Dan een streep van kleurstof trekken in spuitzak en een toef spuiten ongeveer 1 uur op 80 graden met de deur open op een kiertje.
Allemaal weer heel erg bedankt voor jullie leuke reactie en wat een complimenten
![]()
Het recept voor de toef staat hieronder.125 gr kristal suiker
4 eiwitten
10 gr maizena
125 gr poedersuikereiwit+kristal suiker opkloppen tot het super stijf is {pieken} dan maizena en poedersuiker er door scheppen.
Dan een streep van kleurstof trekken in spuitzak en een toef spuiten ongeveer 1 uur op 80 graden met de deur open op een kiertje.
dank je wel, dat is makkelijker zo
dollelollypop schreef:Allemaal weer heel erg bedankt voor jullie leuke reactie en wat een complimenten
![]()
Het recept voor de toef staat hieronder.125 gr kristal suiker
4 eiwitten
10 gr maizena
125 gr poedersuikereiwit+kristal suiker opkloppen tot het super stijf is {pieken} dan maizena en poedersuiker er door scheppen.
Dan een streep van kleurstof trekken in spuitzak en een toef spuiten ongeveer 1 uur op 80 graden met de deur open op een kiertje.dank je wel, dat is makkelijker zo
Helemaal geweldig. Deze zijn nog mooier dan die andere die je ooit eens maakte.
Helemaal geweldig. Deze zijn nog mooier dan die andere die je ooit eens maakte.
dankjewel en ja ik dacht ik probeer het gewoon eens.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Softijs cupcake schoenen op obliehoorn hak.