1

Onderwerp: Naked wedding cake..

Man man man dit is ZO niet mijn ding..
Ik vind het gewoon niet mooi :( en daardoor ben ik er MEGA onzeker over, of zij hem wel mooi vinden, maar als ik dan rationeel denk:
ze wilden een naked cake, met rozen op de onderste en de middelste taart (topper hebben ze zelf): check.
Ze wilden onderste en bovenste naturel biscuit, en middelste chocola: check.
En hij is gevuld met de smaken die ze wilden..
Het zou dus goed moeten komen.
Ik had m beneden in de tuinkamer gezet, want het is een koelkast vrije vulling, loop ik er nog even heen, zie ik dattie helemaal aan het instorten is :(
Dus alles weer van elkaar af, en opnieuw stutten en bouwen, en nu maar in de koelkast, dat de botercreme stevig blijft!

Nou goed, hier dus de taart in kwestie (ben nu al bang voor nachtmerries vannacht.. en het bezorgen morgen.................)
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10426657_658677277545635_8590684370105632965_n.jpg

.. Want taart kan altijd!!

2 Laatst bewerkt door Tigrasas (29-05-2014 22:16)

Re: Naked wedding cake..

niets mis mee, ik neem aan dat er dowels en iets van karton of boards tussen zitten?
Ik vind het wel een mooie taart, tenminste niet zo standaard!

Persoonlijk zou ik er vlak voor het bezorgen pas poedersuiker overheen doen, je loopt kans dat je die morgen niet echt meer goed ziet  misschien....en de kleur van de bloemen is niet mijn ding, maar dit is zo persoonlijk

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Ja, natuurlijk is alles gestut en ge'kartont' :D
Gewoon zoals bij een 'normale' stapel!

Heb de poedersuiker even gedaan voor de foto, ik neem morgen een bus mee naar de locatie, zodat zij het er op het laatst overheen kunnen doen.

De rozen zijn in de drie kleuren die centraal staan de hele dag.

4

snap wat je bedoeld, dit is ook niks voor mij.
Ik zou zo bang zijn dat de hele boel uitdroogt.
Maar knap gedaan!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

5

Ohhhhh mijn nachtmerrie.. hij was ingestort tijdens de rit naar de strandtent.
Heb m met de eigenaar nog aardig kunnen herstellen. En de topper maakte het wel af.
En nu heb ik buikpijn van de zenuwen...

6

ohhh wat een stress zeg vreselijk!!!

Mar ik vind de taart echt mooi gedaan maar snap wel je zenuwen.

hoop dat ze snel een hele positieve reactie geven want die verdien je echt!!!! :thumb:

7

Bijzondere wens zeg!

Pff vind dat je het heel goed opgelost hebt.
En als dit is wat ze vroegen, kunnen ze niet anders dan positief zijn!

Aangename tijdsbesteding, Bezigheid in vrije tijd, Genoeglijke bezigheid, Plezier hebben, Liefhebberij, Lievelingsbezigheid, Plezierwerk, Verslavingsverschijnsel, Vrijetijdsbesteding http://taarttopper.wordpress.com/

8

Ik vind em prima! (ik moet er zelf over een paar maanden ook 1 maken..........)

groetjes Wilma

9

Wollie, stut de taart heel heel goed! En kijk of je de taartkartons vast kan 'plakken' aan de taart er onder, met kwakje vulling ofzo... Want doordat het niet aan elkaar plakt door de marsepein oid gingen de mijne aan de glij :(.

Ik heb nog geen haat smsjes gehad over hoe vreselijk de taart was, dus ik hoop dat alles naar wens was hahaha!

10

Lejow schreef:

Wollie, stut de taart heel heel goed! En kijk of je de taartkartons vast kan 'plakken' aan de taart er onder, met kwakje vulling ofzo... Want doordat het niet aan elkaar plakt door de marsepein oid gingen de mijne aan de glij :(.

Ik heb nog geen haat smsjes gehad over hoe vreselijk de taart was, dus ik hoop dat alles naar wens was hahaha!

Bedankt voor de tip!!

Tuurlijk krijg je geen haatsmsjes!

groetjes Wilma

11

Ja, ik heb me daar echt in vergist.
Maar marsepein geeft een taart zoveel stevigheid!

12

Net kwam dan eindelijk het verlossende bericht.
Ze vonden hem prachtig, en heerlijk en iedereen vroeg zich af wie het gemaakt had.
Hij is tot de laatste kruimel opgegaan.

Hier nog even een mooie foto van de taart:

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10380748_659533164126713_2711527917829669137_n.jpg