1

Onderwerp: Aloha

Deze tropische taart heb ik gemaakt voor de moeder van een vriendin van me. Hij is gevuld met limoen-, mango- en kokoscrème.

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/1797454_242718355852341_8207540049004112532_n.jpg

2

Re: Aloha

wauw wat een prachtige taart !!! en die bloemen wauw  :)  :)

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

3

wow, zo mooi!

4

Wat een vrolijke. En lekker zeg, mmmm….

Tieneke

5

GEWELDIG mooie taart en wat een prachtige bloemen :thumb:  :thumb:

Wat moet dat toch geweldig zijn om zo'n taart te mogen krijgen :D

Echt, wat jij allemaal niet maakt, blijf elke keer vol bewondering kijken :y  :y

6

Nou nou nou, ik wordt er echt helemaal verlegen van  :o , dank jullie wel hoor! Xx

7

Vind vooral de hibiscus en lelies helemaal prachtig en het bamboe van het lijstje voorop!  :y  :y Zo knap echt. Ik mag nog wel heel veel taarten maken voor ik een beetje bij jouw niveau in de buurt kom.

8

ZO MOOI!  de taart is prachtig, & hoe de foto is gemaakt, wauw!

i just LOVE it!

9

Wat een kunstwerk! Prachtig! Ook mooi gefotografeerd trouwens.

Wauw, wat een mooie bloemen!!

11

Prachtig!!

.. Want taart kan altijd!!

12

De bloemen Tamara!!!!! deze zijn je mooiste bloemen van allemaal!!! :Y . En hoe heb je de bamboe van de letters gemaakt? prachtig. :thumb:

Schitterend!

14

WOOOOOW :thumb:  :thumb:  :thumb:  :D  :D
Prachtige taart. En schitterende kleuren.

*wilikookkunnen* :rolleyes:

Aangename tijdsbesteding, Bezigheid in vrije tijd, Genoeglijke bezigheid, Plezier hebben, Liefhebberij, Lievelingsbezigheid, Plezierwerk, Verslavingsverschijnsel, Vrijetijdsbesteding http://taarttopper.wordpress.com/

15

Dank jullie wel allemaal!!!!

De bamboe heb ik gemaakt met de sugargun (grootste gaatje) en een pincet. Hier en daar een licht kneepje geven en met je vingers de tussenruimten iets smaller maken. Daarna schilderen.

16 Laatst bewerkt door Maria1000 (28-05-2014 13:30)

Tamataartje schreef:

De bamboe heb ik gemaakt met de sugargun (grootste gaatje) en een pincet. Hier en daar een licht kneepje geven en met je vingers de tussenruimten iets smaller maken. Daarna schilderen.

Okee, dat ligt best wel binnen het bereik, (Zo klinkt het tenminste.) Misschien toch maar eens proberen dan. :thumb:

17

Prachtig !!!

18

Ziet er prachtig uit!

19

ik vind m geweldig!!

20

Wauww.. Onwijs mooi.!! Mag je SUPERRRR trots op zijn.. Mooie kleuren.

21

Wauww.. Onwijs mooi.!! Mag je SUPERRRR trots op zijn.. Mooie kleuren.

22

Een adembenemend-fantastisch-mooi- taartje Tamara, alweer mijn petje af  :y  :thumb:  :thumb:

Wat een schitterende taart! En wat en prachtige bloemen.

24

Prachtig!! Klinkt zo simpel: Sugargun, hier en daar een kneepje geven met een pincet en dan schilderen...Maar de kunst zit in het HOE en WAAR je dat kneepje en verfje geeft  :y  :P .
Supermooi gedaan weer!!!!  :thumb:  :thumb:

25

Hij is weer prachtig zoals altijd!!