Onderwerp: De Kleine Blonde Bakt!

Hey hoi! Mijn naam is Femke en ik heb sinds kort een nieuwe hobby gevonden. Iets met taarten ;-)
Het begon toen ik begin deze maand voor het eerst een taart bakte voor mijn vriendin die helemaal weg is van animatiefilms. Ik maakte voor haar een Minion-taart en het verraste me hoe leuk ik het vond om het te doen. Ik kreeg de drang om meer te maken en er meer vaardigheid in te krijgen, maar het is wel een duur grapje om wekelijks een taart te maken, en om wekelijks een taart op te eten met z'n tweeën lijkt me geen verstandig idee!
Als oplossing bied ik familie, vrienden en kennissen aan om taarten op verzoek te maken tegen een klein prijsje voor de ingrediënten, onder voorbehoud dat de taart misschien wel eens kan mislukken of minder mooi wordt dan gehoopt. Zo kan ik mijn hobby mooi onderhouden!

Ik heb deze maand mijn eerste 3 taarten al gemaakt!

http://i165.photobucket.com/albums/u75/DeKleineBlondeLeeft/Cakes/Untitled-1_zpscff85a3f.jpg

Ik sta volledig open voor tips en feedback! Ik ben nog maar een rookie, maar ik leer graag en dat kan alleen als je openstaat voor advies en kritiek ;-)

2

Re: De Kleine Blonde Bakt!

Meid, dat gaat hartstikke goed zo, ze zien er prachtig uit. Leuk idee met die ijsjes ook. Welkom op ons gezellige forum.

Tieneke

3

Zien er al super uit. Lekker genieten van je nieuwe hobby en veel plezier op het forum.

4

Wauw, dat zijn wel hele mooie taarten als eerste 3 zeg dat deed ik je niet na hoor!! :thumb:  :thumb:

heel veel plezier met bakken en veel plezier op het forum!!!! :D