1

Onderwerp: Bewaren van deco's

Hoe bewaren jullie gemaakt decoraties? Ik laat ze op m'n sidetable altijd even drogen op een kartonnetje ofzo (moet daar dan eigenlijk een stukje keukenpapier over?  :think: ) en daarna doe ik ze dan in van die wegwerpbakjes die ik heb van chinees eten ofzo. Maar die hebben meestal geen vlakke bodem en bovendien zijn die nogal klein. Dus dan ligt de bodem zo vol en dan kan ik wel een tweede laagje doen met bakpapier ertussen maar dan breekt er soms toch wat. En trouwens bij wat meer 3D decoraties gaat dat sowieso niet. Hebben jullie speciale bakjes of schaaltjes of iets (ook voor het drogen, als je veel decoraties in 1x maakt)?

Ik was effe benieuwd.

2

Re: Bewaren van deco's

Ik heb kleine bakjes van Xenos, die ik er speciaal,voor heb gekocht want moet er niet aan denken dat mijn decoratie naar Chinees ruikt....
Als ik vlakke dingen heb bewaar ik ze ook wel in twee insteekhoezen, die ik dan in elkaar steek

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Ik heb ze heus wel in de vaatwasser gedaan hoor. :lol:  Nee, misschien heb je wel een punt, ik ruik het zelf weliswaar niet maar hygiëne is super belangrijk natuurlijk. (Gelukkig bak ik alleen voor familie en vrienden.) Wat voor bakjes heb jij van de Xenos?

4

Ik gebruik voorraaddoosjes (die tupperware dingen), maar ook wel eens een taartdoos. Handig met wat grotere dingen.

5

Dus toch ook dat soort bakjes. Dank je wel Mirannetje.

Edit: oh wacht, bij de Hema verkopen ze vleeswarendozen met dubbele bodem. Misschien zijn die wel handig! http://fablouise.nl/make-opbergen-met-h … aad-dozen/ :thumb:

6

Volgens mij zijn het eigenlijk vleewarendoosjes, maar die hebben er nooit ingezeten, zijn er vier op elkaar, rechthoekig en bovenste heeft een deksel, werkt prima

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Aha! Ga ik ook bij de Xenos kijken - dank je wel.