1

Onderwerp: Ervaringen Craftsy online classes?

Iemand ervaringen met de online classes van Craftsy?

Ik wil heel graag een online workshop gaan volgen hierbij. Is het veilig qua betalingen en zijn er mensen die hier al eens een workshop bij hebben gevolgd?

Ben benieuwd wat jullie hiervan vonden!

2

Re: Ervaringen Craftsy online classes?

Ik heb er een aantal gevolgd. Heel erg betrouwbaar met betalen en de workshops zijn ook erg duidelijk. Er zijn zelfs een paar classes die gratis zijn. Met botercreme, en zelf verven.Ze hebben regelmatig scherpe acties, die goed in de gaten houden!!

3

Dankjewel voor je antwoord!

4

Extra tip: het werkt verslavend :P

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Marianne schreef:

Dat ook zeker te weten!!hahahaha

6

Dankjewel dames, zojuist 2 online klasjes gevolgd en ben nu al verslaafd!! Echt super!

7

Marianne schreef:

Dat klopt, mijn teller staat inmiddels op (volgens mij) minimaal 13 Craftsy cursussen....  :lol:  :cool:

(Nu nog de tijd om ze te kunnen bekijken en oefenen maar met levenslange toegang komt dat wel goed....)

Zijn die cursussen in het Engels of Nederlands?

Ze zijn wel in het Engels geloof ik... ik ben daar zo vloeiend in Dat het me niet eens meer opvalt :)
Maar ze laten alles duidelijk zien hoor dus met die taal komt t wel goed.

Ik ben ook helemaal verslaafd al vind ik wel dat de ene classe beter is dan de andere.. Zo ben ik gek van the ultimate rose van Nicolas Lodge. .. maar die van de orchideeën met James roselle viel me tegen. Toch wat lager niveau denk ik en veel herhaling in de lessen. Toch ook daar een aantal mooie technieken opgedaan dus ik kan t Hoe dan ook aanbevelen

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

10

Inderdaad zeker aan te bevelen  :thumb: !

11

Hier nog een positief advies, erg leuk om te doen en zeer duidelijk allemaal

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

12

Craftsy rules! (De teller staat hier inmiddels op 20..... and counting ;)  :lol:  O-)  :cool: )

Superhandig: je kunt kijken waar/wanneer je wilt, je kan de repeat-knop gebruiken om snel de laatste 30 seconden nog een keer af te laten spelen, levenslange toegang....... over het algemeen prima leraren/leraressen, echt super!  :thumb: