1

Onderwerp: gewoon... een bruidstaartje

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/10334375_637792379638994_4831326930848416812_n.jpg

hier een klein bruidstaartje welke ik heb mogen maken deze week. er waren nog 66 cupcakes bij met toef en bloemetje, het lijkt misschien dat de bovenste bloemen een beetje vreemd geplaatst zijn, maar zo kon hun zelfgekochte topper er nog bij overigens gelijk weer even gewerkt aan de sharp edges, gewoon op biscuit en afgesmeerd met BC

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: gewoon... een bruidstaartje

En dat noem jij gewoon? Jemig wat mooi taart en bloemen en de scherpe rand erin gekregen terwijl je afsmeert met bc? Hoe doe je dat?

3

Wauw, echt zo ontzettend mooi gemaakt en inderdaad super, super strak :thumb:  :thumb:

heel mooi je bloemen, echt ik vind hem geweldig :D

Wauw, supermooi taartje!

5

Hij is erg bijzonder.. ik vind hem prachtig, mooie zachte kleuren!

6

Nice!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

Ontzettend prachtig!!
word er helemaal vrolijk van!

8

Inderdaad super strak en heel erg mooi , hoe doe je dat toch pffff, gebruik je een dijkje? Ik hou altijd van die randen waar ik hem door heb gesneden

Lieve groetjes van Nicole

9

Super zeg!! Ik vraag me ook af hoe je dat zo strak gekregen hebt..

.. Want taart kan altijd!!

10

Prachtig!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

11

ja, ik gebruik altijd dijkjes en druk mijn taarthelften dan per laag in het midden aan ;) als laatste mooi strak afsmeren en goed koelen voordat je gaat bekleden.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

12

Nog 1 Vraagje Kwebbeltje, botercreme of genache?

Lieve groetjes van Nicole

13

Prachtig!!

..

14

Botercreme
:y

15

Gewoon?

Buitengewoon bedoel je :)  :)  :thumb:

Aangename tijdsbesteding, Bezigheid in vrije tijd, Genoeglijke bezigheid, Plezier hebben, Liefhebberij, Lievelingsbezigheid, Plezierwerk, Verslavingsverschijnsel, Vrijetijdsbesteding http://taarttopper.wordpress.com/

16

heeeel mooi gedaan, echt een meesterwerk!

17

prachtig

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !