Onderwerp: Chocolade Pindakaas Rice Krispies
Chocolade en Pindakaas, een heerlijke combinatie! Ik maakte dit recept een tijdje geleden en vandaag staat het recept op mijn blog!
Liefs Desiree
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocolade Pindakaas Rice Krispies
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Chocolade en Pindakaas, een heerlijke combinatie! Ik maakte dit recept een tijdje geleden en vandaag staat het recept op mijn blog!
Liefs Desiree
Mmmmmm.....
Leuk recept weer desiree
yummie
Hai! Ik heb een vraagje. Ik wil dit binnenkort gaan maken, ik zelf ben ook gek op de combi pindakaas chocola en ik ken echt niemand die dat ook heeft dus ik vond het leuk om dit te lezen!
Maar hoe kun je dit het beste bewaren? En hoelang? En hoeveel stukjes krijg je met bovenstaand recept?
Bedankt alvast!!
Kan iemand myn vraag please beantwoorden? Ik heb ze vandaag gemaakt en heb ze nu in n luchtdichte doos met een keukenpaniertje eronder. Niet in de koelkast. Is dit goed en hoe lang kun je ze bewaren?????
@lady-vall: misschien heb je hier wat aan: http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=165963
Bedankt!! Dan stop ik wat na vanavond over is in de vriezer
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocolade Pindakaas Rice Krispies