1

Onderwerp: welke bakvormen gebruiken jullie

Ik wou graag weten welke de beste bakvorm zijn en die echt over een komen met de omvang, koop een bakblik staat er 20 cm op en dan ik is hij maar 18.5 , en welke geeft je een mooie ronde vorm.

2

Re: welke bakvormen gebruiken jullie

Ik heb PME bakvormen. Deze zijn zelfs een paar mm (4 of 5mm) groter zodat je biscuit de goede grootte heeft

3

ik heb je even gemeld, de moderatoren gaan je topic in de juiste rubriek zetten :)

enneuh, welkom hier :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Ik gebruik ook PME,  voor mij de beste!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

De rubriek Bruids- en stapeltaarten is een show-rubriek..........om te laten zien wat je hebt gemaakt.

Deze vraag.....[MOVE] -> bakken&vullen

6

PME  :y
Mooie, strakke bisuits.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

7

Dank jullie hebben jullie  ik heb ze besteld met Wilton Bake Easy Non-Stick Spray is dat goed spul, dit kon je gebruiken er bij.

De spray van Wilton werkt wel maar ik vind t onhandig dat ie best wel schuimt als je t sprayt. Ik gebruik nu meestal gewoon de spray van dr. Oetker die je bij de supermarkt kan kopen. Werkt altijd tenzij je een te dikke laag maakt maar dat geldt voor alle bakspray's.

Oldfashionned gewoon invetten met boter en afpoederen met bloem werkt ook als de beste hoor.. je moet gewoon kijken wat voor jou werkt

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

9

Ik gebruik cake release, nooit problemen

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

10

Ik gebruik gewoon roomboter. Niet te dik, zeker niet bij de randen, anders krijg je luchtbellen