1

Onderwerp: Lief! stapel

Mijn dochtertje is vorige week 1 jaar geworden. Omdat wij een paar maanden geleden niet wisten of ze haar verjaardag wel zou halen heb ik gewoon ff een mega grote taart (we hadden echt veel te veel over) gemaakt. Een Lief! taart. Alleen een beetje jammer dat mijn sheet op de bovenste laag niet lang genoeg was.
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-8BOXEZ7N.jpg

2

Re: Lief! stapel

Vrolijk stapeltje! Leuk! Helemaal niet storend hoor, dat de sheet te kort is.

3

Gefeliciteerd, ik kan me voorstellen dat je zin had om een megataart te maken! Hij is mooi geworden!

"Life begins where your comfortzone ends."

4

Extra gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje!!!

En wat een mooie en lieve verjaardags taart voor haar!! geeft toch niet zo groot kan je extra lang haar verjaardag vieren :lol:

als je het niet gezegd had van de bovenste laag had ik gewoon gedacht dat het zo hoorde hoor :)

Geniet maar lekker van jullie dochter :y  :y

5

Ook vanaf hier van harte gefeliciteerd met je dochtertje. Geweldig dat jullie haar verjaardag zo konden vieren. En wat een leuke, vrolijke taart heb je gemaakt :y

Wauw. Heftig verhaal. En een super mooie taart! Geniet er lekker van.

7

Van harte gefeliciteerd! Wat een leuke taart!
Alles goed nu met je dochter?

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

8

Bedankt allemaal. Gelukkig gaat het nu heel goed met noa. En iedereen heeft op haar verjaardag een stuk taart mee naar huis genomen

9

Zo Astrid, ik schrik van je opmerking over je dochter. Gelukkig gaat het nu goed. Gefeliciteerd met haar verjaardag en ik vind je taart mooi.

Tieneke