Onderwerp: Achterstallig onderhoud: veel sweet roze, maar ook icy ice & cars
Het forum tot op heden wel bekeken, maar zelf weinig meer er op gezet. Bij deze mijn taarten van afgelopen tijd!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Achterstallig onderhoud: veel sweet roze, maar ook icy ice & cars
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het forum tot op heden wel bekeken, maar zelf weinig meer er op gezet. Bij deze mijn taarten van afgelopen tijd!
ook deze zijn echt geweldig
wat een strakke taarten allemaal.
kitty mijn favoriet!
Leuk! Mijn favoriet is de Furby! Laat die hier thuis maar niet zien, hihi, anders weet ik wat me te doen staat!
Dank jullie, dames!
wat een mooie taarten
wat een mooie taarten
Heeel mooi
Watmmaak je een prachtige taarten!!
You make me smile
Mooie taarten zeg! Ik vind ze echt heel leuk en zo strak ook!
Ik moet binnenkort ook een schoentopper maken.. mag ik vragen of jij hem met bepaalde templates hebt gemaakt? Want dan hoef ik t wiel niet uit te vinden
Mooie taarten zeg! Ik vind ze echt heel leuk en zo strak ook!
Ik moet binnenkort ook een schoentopper maken.. mag ik vragen of jij hem met bepaalde templates hebt gemaakt? Want dan hoef ik t wiel niet uit te vinden
IIk heb op internet een sjabloon/template opgezocht, uitgeprint en fondant uitgesneden. Zou moeten kijken of ik het nog ergens heb opgeslagen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Achterstallig onderhoud: veel sweet roze, maar ook icy ice & cars