1

Onderwerp: "jello shots" voor kinderen

ik heb geen idee of ik dit hier kan plaatten, want het niet heel erg taart gerelateerd.
maar ik wil voor mijn zoontjes verjaardag een sweet table gaan (proberen) te maken.

Nu had ik het idee om er ook van die jelly puddinkjes erbij te zetten in verschillende kleuren.
maar als ik er op google kom ik alleen maar receptjes tegen met alcohol erin.
lijkt me niet zo slim.

ik kan ze denk ik wel met verschillende kleuren ranja maken?
of misschien met een neutrale kleur ranja, (de meest doorzichtigste) en kan het dan op kleur gemaakt worden met de wilton kleuren?

want dan kan ik naar mijn idee mooiere kleuren mee krijgen dan alleen die ranja
en daarbij hoef ik niet veel verschillende ranja flessen te kopen, aangezien ik net een 5 liter jerrycan van de makro weer gehaald heb ;)

ik hoor het graag!!

Re: "jello shots" voor kinderen

Je kunt gewoon jelly maken met gelatine blaadjes of poeder. De smaak en kleur kun je dan helemaal zelf toevoegen. Ook leuk om bijvoorbeeld verschillende vruchtjes te gebruiken. Rood met een stukje aardbei, blauw met een blauw besje, enz. Ranja ben je in principe niet nodig. Je kunt ook suiker gebruiken.

3

Top!
Dankje
Ja stukjes fruit erin vond ik ook wel een leuk idee om te doen

4

Een goede toko verkoopt de jello in verschillende kleuren, zijn erg lekker en zonder alcohol

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Oooh kijk dat is heel makkelijk!
Ik zal morgen ff kijken kom er toch zowat langs