Onderwerp: Double barrel, bladzilver en een pioen
Ik heb een chique bruidstaart gemaakt. De onderste 2 lagen zijn een double barrel. Verder heb ik gebruik gemaakt van eetbaar bladzilver. En natuurlijk een grote pioenroos om het af te maken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Double barrel, bladzilver en een pioen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een chique bruidstaart gemaakt. De onderste 2 lagen zijn een double barrel. Verder heb ik gebruik gemaakt van eetbaar bladzilver. En natuurlijk een grote pioenroos om het af te maken.
PRACHTIG! Jeetje wat mooi!
Wow die is gaaf
Pffffffffffffffffff
Fantastisch weer!! Jaloersmakend
Hij is weer prachtig Tamara!
Hoe heb je die onderste laag gedaan? Mooi ook, die overgang met die pareltjes!
Het is een double barrel van 2x15x10 cm. De helft heb ik afgetekend en toen de ruffles op de onderste helft geplakt. Dit zijn rondjes die je ruffled zoals je bij bloemblaadjes doet. Dan vouw je ze iets in elkaar en plak je ze op de taart. Daarna heb ik de parels erop geplakt.
Echt, werkelijk weer zo ontzettend prachtig
Vind die onderste laag ook zo leuk gedaan en dag bladzilver is ook erg mooi is dat niet ontzettend lastig werken?
Het ziet er echt fantastisch uit
Valt wel mee hoor, je moet even even oefenen, maar dan lukt het wel.
ohhh echt geweldig, wat een super taart !!!
ben wel benieuwd naar je vullingen
Ge-wel-dig
Jij maakt geen taarten, je maakt gewoon echte kunstwerken!
Dat kún je toch gewoon niet opeten?
Hahahaha, de vullingen zijn niet zo spannend hoor, gewoon vanille crème, pure chocolade crème en witte chocolade crème.
prachtig !!!
Espectacular!!! sensacional!!! ( ff lekker in het Spaans schrijven).
Heel mooi!!!!!
Ah "vloek" dat ik toch al getrouwd ben
Prachtig! Weeral!
kijk al zo hard uit naar de workshop bij jou
Je kan altijd je huwelijksgelofte hernieuwen
ik blijf um gaaf vinden
ahhh heerlijk!! antwoord in Spaans ook!!!
Supermooie taart zeg
Heel chique.
Hoe heb je die eerste zilveren taart zo zilver gekregen?
En waar koop je eetbaar bladzilver?
De bovenste is met bladzilver gedaan. Dit koop ik in de UK (ediblegold.co.uk/), de laag boven de ruffles heb ik met een lustre (glans) dust gedaan.
Wauw wauw wauw. Jouw taarten zijn echt mijn inspiratiebron! Ik hoop ooit ook zulke mooie creaties te maken!
Welk bladzilver koop je precies? Heb al eens eerder gekeken op die site maar weet niet goed welke ik moet kiezen...
wauw.................,sprakenloos
Je kan het beste zilverblad op transfer sheets kopen, die zijn het makkelijkst op een taart te plakken. Ik heb de 8x8 cm, dat is voor de zijkanten van een taart het makkelijkst.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Double barrel, bladzilver en een pioen