1

Onderwerp: kleurstoffen squires kitchen t.o.v. wilton

Hi allemaal!

Ik gebruik al jaren kleurstoffen van Wilton en ben daar op zich echt tevreden mee. Nu zie ik echter ook kleurstoffen van Squires Kitchen in het Assortiment en vraag me af of de hogere prijs (2,95 voor 20 gram t.o.v. 2,25 voor 28 gram) gerechtvaardigd is.

Heeft iemand deze twee wel eens met elkaar vergeleken?

Bij voorbaat hartstikke bedankt voor jullie antwoord!

LG, Petra

Droom niet over het leven, leef je droom!
Petra

2

Re: kleurstoffen squires kitchen t.o.v. wilton

ik heb SK en Wilton afgezworen, ben helemaal over op de kleurstoffen van Rainbow dust, echt GE-WEL-DIG!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Re: kleurstoffen squires kitchen t.o.v. wilton

Hallo Tigrasas,

Oei en die zijn nog duurder :) Als ik bedenk dat ik bij de Wilton kleuren vaak Maar een klein beetje op een coctailprikkertje nodig heb voor de gewenste kleur, dan vraag ik me af hoe ontzettend weinig je dan van deze kleurstof nodig hebt :D
Kun je me uitleggen waarom je RD zoveel prettiger vindt?

Zoals je kunt zien, woon ik in Oostenrijk (Tirol) en probeer de mensen hier ook aan het taart decoreren te krijgen. Dan is het wel handig als de producten ofwel niet te duur zijn (als je dacht dat nederlanders zuinig zijn, dan moet je hier eens komen, hahaha) of zodanig goed dat je de relatief hoge prijs goed kunt verdedigen.

Alvast hartstikke bedankt voor je antwoord!

Lieve groet, Petra

Droom niet over het leven, leef je droom!
Petra

Re: kleurstoffen squires kitchen t.o.v. wilton

Ik ben onlangs ook overgestapt op RD.
Ik vind de tubes veel handiger dan de potjes van Wilton.
Het is minder geknoei en de kleuren zijn intenser dus je hebt veel minder kleurstof nodig.

5

Re: kleurstoffen squires kitchen t.o.v. wilton

Dank je wel voor je reactie Danielle. Oké, als de kleuren intenser zijn, dan is het zeker de moeite van het proberen waard. Als er al 2 mensen super enthousiast zijn, dan moet het bijna wel een goed product zijn :D

LG, Petra

Droom niet over het leven, leef je droom!
Petra

Re: kleurstoffen squires kitchen t.o.v. wilton

Ik zweer bij Americolor.

7

Re: kleurstoffen squires kitchen t.o.v. wilton

Ik gebruik ook meer en meer progel van RD. De kleuren zijn echt dieper. Hoeveel wilton ik ook toevoeg, dat krijg ik niet voor elkaar!
Americolor gebruik ik tot nu toe voor de electric kleuren. Ook super.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

8

Re: kleurstoffen squires kitchen t.o.v. wilton

Minder nodig. Kleur blijft langer mooi en is intenser. Prijs is voor mij in dit geval geen criterium, werk graag met goede spulletjes. Met name de rode kleur is erg goed

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

9

Re: kleurstoffen squires kitchen t.o.v. wilton

Hartstikke bedankt voor alle reacties. Ik ga RD maar eens uitproberen. Americolor zet ik op het verlanglijstje voor later :)

Droom niet over het leven, leef je droom!
Petra