1

Onderwerp: M&M's vastplakken.

Goedenavond mede-forumgebruikers,

Van de week zag ik een super gave taart langs komen op Facebook.
Het was een taart met drie lagen. Bovenop de taart staan twee geboetseerde grote M&M's en deze houden een zak met M&M's vast. Vanuit deze zak stromen de M&M's naar beneden. Ik wil graag een taart maken die hier op lijkt. Maar kan iemand mij vertellen wat de beste manier is om al die M&M's vast te plakken op de taart. Kan ik hier het beste eetbare lijm voor gebruiken of is Royal Icing beter?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

2

Re: M&M's vastplakken.

Jaaaa die is gaaf he! Ik denk dat ze icing hebben gebruikt voor het plakken... Daar zou ik iig voor kiezen.

3

Re: M&M's vastplakken.

Hoi,

Ik heb die taart vorige week gemaakt. Ik heb de m&m's geplakt met eetbare lijm

4

Re: M&M's vastplakken.

vastplakken met chocolade is natuurlijk ook een optie  :P

Less is more :)

5

Re: M&M's vastplakken.

beetje spuug  :lol:  :lol:  :lol:
Ik heb ook een keer die dingen geplakt, en omdat het voor een bestelling was toch maar met icing ;-)

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Re: M&M's vastplakken.

ik zou het ook met chocolade doen.

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

Re: M&M's vastplakken.

Mijn klant vraagt of ik deze ook met m&m met pinda's erin kan gebruiken...zullen deze te zwaar zijn of maakt dat niet veel uit? Ik ben pas sinds kort echt actief om zo'n taarten op bestelling te maken dus ben af en toe nog wat onzeker.

Re: M&M's vastplakken.

En wat voor chocolade gebruiken jullie om de m&m's te laten plakken?

9

Re: M&M's vastplakken.

Ben wel heel benieuwd naar de foto :)

10

Re: M&M's vastplakken.

Ik zou voor die uit die blauwe zak gaan, die zijn het lichtst.......

groetjes Wilma

11

Re: M&M's vastplakken.

onderaan beginnen te stapelen.... zou moeten lukken denk ik (alhoewel ik wel voor RI zou gaan bij de pinda-M&M's).

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

Re: M&M's vastplakken.

Oke thnx!