1 Laatst bewerkt door DaphneX (20-08-2012 08:44)

Onderwerp: kun je cakepops invriezen ?

Hoi !

Ik heb de zoekfunctie al geraadpleegd ,maar vind niet echt een duidelijk antwoord op mijn vraag.

Volgende maand ben ik uitgerekend van ons 4e kindje en nu wil ik de andere kinderen cakepops laten trakteren op school .

Ik weet dat ik de pops onbekleed kan invriezen, maar kan ik ze ook al bekleed invriezen ?

Dus voorzien van laag smeltchocolade en muisjes ?

2

Re: kun je cakepops invriezen ?

Dat zou ik zo niet weten. Maar je vraag wordt misschien beter beantwoord in de juiste rubriek... Ik meld je even.
Succes, en gefeliciteerd nog trouwens.

3

dank je .  :)

Ik dacht dat ik in de goede rubriek zat, maar niet dus  :lol:

4

DaphneX schreef:

dank je .  :)

Ik dacht dat ik in de goede rubriek zat, maar niet dus  :lol:

Als je de rubrieksomschrijvingen en sticky leest is vanzelf duidelijk dat klein&fijn een show-rubriek is..........

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen

5

bekleed kun je ze invriezen, ik heb dat al vaker gedaan, o.a. met discospikkels en zelfs met gekleurde suiker

Ik zou ze dan alleen om te ontdooien al ergens insteken, zodat de condens weg kan anders gaat de kleur van je muisjes af

En als je twijfel maak je toch een proefbatch?

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

6

cakepops kun je gedecoreerd prima invriezen. ik heb alleen geen ervaring met muisjes. maar je zou het met een paar muisjes kunnen proberen om te testen.

7

ik weet dat dit bericht al van een tijdje geleden is maar ik wil ook cakepops gaan maken met muisjes en vraag me af of ik ze nog kan invriezen en of het ontdooien dan goed gaat???

8

ik weet dat dit bericht al van een tijdje geleden is maar ik wil ook cakepops gaan maken met muisjes en vraag me af of ik ze nog kan invriezen en of het ontdooien dan goed gaat???