Re: Weet jij hoe macarons kleur behouden? (ik niet)
Meentje/ Djehr hartelijk dank voor dit geweldige recept!
Na meerdere keren kliederen en klooien ging het nu in een keer goed, met een mooi roze resultaat.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Weet jij hoe macarons kleur behouden? (ik niet)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na meerdere keren kliederen en klooien ging het nu in een keer goed, met een mooi roze resultaat.
Annekehil schreef:Annekehil schreef:Vet je die mat in voor het bakken? Ik heb er 1tje liggen maar nog niet gebruikt. Ben eerst weer moed aan het verzamelen om het nog maar weer eens te proberen. Ik laat me toch niet kisten door een koekje
Ik gooi mijn eigen berichtje er nog een keertje in. Vet je zo'n mat eerst in? Ik heb nog nooit siliconen gebruikt (lijkt wel een ander forum
Ik vet de mat nooit in.
Dan ga ik toch meer eens een poging wagen
Dan ga ik toch meer eens een poging wagen
Succes, het lukt je vast, je maakt heerlijke baksels!
Ik ga het ook maar eens een keer proberen ze zien er mooi uit
Hmm de macrons volgens het recept van dit topic gemaakt... Maar heb geen voetje, hoe kan dit?
Hmm de macrons volgens het recept van dit topic gemaakt... Maar heb geen voetje, hoe kan dit?
Dit topic is een jaar oud en gaat over kleur. Het lijkt me handiger als je met een nieuwe vraag ook een nieuw topic opent.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Weet jij hoe macarons kleur behouden? (ik niet)