Onderwerp: Crimpers wie gebruikt ze?
Wie gebruikt er crimpers? Is daar makkelijk mee te decoreren? En is er dan een kans dat je de rand beschadigd?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Crimpers wie gebruikt ze?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie gebruikt er crimpers? Is daar makkelijk mee te decoreren? En is er dan een kans dat je de rand beschadigd?
ik gebruik ze wel eens hoor
niet heel vaak maar het is wel heel erg leuk .
en ja het blijft maar fondant of marsepein en dat beschadigd hel makkelijk
succes
Crimpers geven een heel mooi effect. Zorg dat je fondant of marsepein niet te droog is, dus gelijk gebruiken na het bekleden.
Ik gebruik ze niet vaak, maar zou ze niet willen missen. De eerste keer dat ik een crimper gebruikte trok ik mijn marsepein ook een beetje kapot, maar dit kwam omdat ik de crimper te wijd had staan en de crimper helemaal samenkneep. Beginnersfout dus . Soms smeer ik de crimper met een heel ieniemienie beetje crisco in.
Ik heb er maar één, maar ik vind het een leuk effect geven. Wel meteen doen na het bekleden, niet als de taart al weer in de koelkast heeft gestaan.
Ik vond het de eerste keer doodeng, want als het misgaat kun je echt opnieuw beginnen, maar het viel reuze mee.
ik heb er meerdere, maar vergeet ze steeds. maar alsik er dan weer een keer aan denk en ze gebruik vind ik het meteen weer schitterend. Erg simpel maar meteen doeltreffend
Wel zoals iedereen alaangeeft, meteen na het bekleden doen, dan is het fondant nog soepel en trek je het niet stuk.
succes
gr pien
een simpel voorbeeld... erg simpele taart, maar toch af ( vind ik ) door oa het gebruik van een crimper
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Crimpers wie gebruikt ze?