1

Onderwerp: Purple Wedding!

Ik krijg voornamelijk taarten op bestelling, maar nu was er een stel dat graag een klein taartje wilde én daarbij cupcakes. Nu bak ik die wel eens voor de fun, maar 120 stuks is dan wel even wat anders. Toch de uitdaging aangenomen, want ik had aardig de tijd om voor te bereiden en een plan van aanpak te bedenken.

Over het uiteindelijke resultaat waren ik en het stel meer dan tevreden! En wat zijn cupcakes toch ook leuk om te maken. O ja.. mijn partner kende deze meiden al van gezicht voor de bestelling, maar door het contact wat we door de bestelling hadden, is er ook nog een leuke vriendschap aan het ontstaan. Waar bakken toch al niet goed voor kan zijn! ;-)

Hier de foto's:

Het taartje en de cupcakes (4 verschillende)
http://i1287.photobucket.com/albums/a639/DeTaartflat/Bruiloft/taart_bruiloft2_zps07c968a1.png

Overzicht van de taart en cupcakes op locatie
http://i1287.photobucket.com/albums/a639/DeTaartflat/Bruiloft/EffieIlse1_zpsc36a354d.png

Close-up van de cupcakes
http://i1287.photobucket.com/albums/a639/DeTaartflat/Bruiloft/EffieIlse2_zps0a6a1397.png

Taartelijke groet,
Amanda

Taartelijke groetjes,
Amanda

2

Re: Purple Wedding!

:thumb: ziet er erg mooi uit :Y

:think: is dat 'love' een koekjesstempel, of...??

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Wat mooi ... en allemaal zo strak

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking

4

Heel erg mooi :)

Heb je de cc nog gevuld met iets?

Wat leuk dat er een vriendschap is ontstaan =D

5

Ze zijn echt prachtig! Jeejtje, echt knap van je om er 120 te maken en dan ook nog eens zo mooi!

6

ze zijn echt prachtig!!!!!

7

Het is een prachtig geheel geworden. En wat een prachtige etagère/taartenstandaard....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

8

Wat zijn ze mooi en leuk!
Heb je trouwens misschien een werkbeschriving van je taart standaard?
Ik vind hem echt super mooi.

Is volgens mij van steigerhout gemaakt.
Groetjes nancy

9

Bedankt voor al jullie leuke reacties.. leuk om te lezen!

Carien schreef:

:thumb: ziet er erg mooi uit :Y

:think: is dat 'love' een koekjesstempel, of...??

Ja, dat is de koekjesstempel van de Hema.. ;-) Kan naast deze 'love' ook nog een stempel met 'homemade' opgezet worden. Was een tijdje terug maar €2,50. Wel met kortingssticker, meen ik. Je moet wel flink kracht zetten om de stempel er goed in te krijgen. Maar het is het waard! ;-)

Baklataart schreef:

Heel erg mooi :)

Heb je de cc nog gevuld met iets?

Wat leuk dat er een vriendschap is ontstaan =D

Het waren gewoon vanille-cupcakes en vanille-cupcakes met stukjes chocolade. Niet heel bijzonder dus, maar de bruidjes vonden dit heel erg smakelijk. O ja, de fondant-decoraties zijn erop 'geplakt' met een smakelijke botercrème, dus dat geeft ook net even een lekkerdere taste.

Nancypeter schreef:

Wat zijn ze mooi en leuk!
Heb je trouwens misschien een werkbeschriving van je taart standaard?
Ik vind hem echt super mooi.

Is volgens mij van steigerhout gemaakt.
Groetjes nancy

Klopt, Nancy. De standaard is gemaakt van steigerhout. Helaas is 'ie niet van mij. De bruidjes hebben 'm zelf laten maken door een kennis van hen. Ik kan je dus geen werkbeschrijving geven, sorry.

Taartelijke groet,
Amanda

Taartelijke groetjes,
Amanda

10

Heel erg mooi!!!