1

Onderwerp: Help mij bij vullingen

Dag dames ik ga voor aanstaande zaterdag een taart maken voor iemand die gek is op chocola dus ik wil mijn taart vullen met een lekkere chocoladevulling en nog een andere lekkere vulling wat erbij past

Graag jullie advies groetjes

2

Re: Help mij bij vullingen

Iets met kersen? Vlaaivulling vind ik altijd lekker bij chocolade

3

kijk eens hier bij de recepten :-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

frambozen..... frambozen en chocolade..... heaven  O-)

Less is more :)

5

ik combineer vaak chocola met de hazelnootmousse die bij de vullingen staat. Erg makkelijk te maken en mensen zijn er dol op!

6

Thanx dames super lief voor jullie ideeën xxx

7

Thanx dames super lief voor jullie ideeën xxx

8

Mariannedem ik wil dan graag vulling met hazelnoutmouse maken en kan ik de tweede laag dan vullen met slagroom en kersenvlaai  en kan ik ook hazelnootjes door me
Hazelnootmouse?

9

Mariannedem ik wil dan graag vulling met hazelnoutmouse maken en kan ik de tweede laag dan vullen met slagroom en kersenvlaai  en kan ik ook hazelnootjes door me
Hazelnootmouse?

10

Ik doe er idd altijd hazelnootjes doorheen. Even bruinen in een pannetje en dan klein drukken/slaan. Op het laatst door de geklopte slagroom met hazelnootpasta doen en in je taart doen :)

11

Ik zou geen slagroom en vlaaivulling op 1 laag doen  :nooo . Zelf vind ik 3 smaken in 1 taart trouwens te veel, eerlijk gezegd  ;) .Maar ik snap het niet meer  :O ....in je starttopic had je het over chocolade... Doe je nu geen chocolade meer, maar hazelnootmousse? Bij chocoladevulling doe ik meestal vanille (vind fruit/choco combi niet echt lekker  ;) )

12

Ik ga ook een laag slagroom met vlaaivulling doen  ik wou de tweede laag dus met wat anders dus iets met chocolade  en hazelnootmouse is ook met chocopasta  dus dan kan ik die twee wel gebruiken en mijn taart toch?

13

Oh hihi  samen is niet lekker Esther?

14

Fruit en chocolade vind ik heerlijk samen! (zo zie je maar weer dat smaken verschillen!)
Chocolade combineert prima met aardbei, frambozen, peer, bosvruchten, enzovoorts.
Maar ook ik zou niet té veel smaken combineren in 1 taart...  :think:

Dat is toch een TAART waard!

15

Noehaila schreef:

Oh hihi  samen is niet lekker Esther?

De slagroom kan door het vocht van de vlaaivulling slap worden.
Toch vind ik hazelnoot iets anders dan chocolade  ;) . Ik bedoel....als ik chocoladevulling vraag in een taart verwacht ik geen hazelnoot  ;) . Dan kun je beter gesmolten (pure) chocolade of cacao door de botercreme doen ipv hazelnootpasta

16

Oké lieve dames bedankt voor jullie tips ik heb al een keuzegemaakt en het wordt  hazelnootmouse met hazelnootjes erdoorheen en tweede laag doe ik slagroom alleen .

17

Heel simpel: een laagje nutella ertussen. Altijd als ik dat doe zegt iedereen: Ooo wat lekker, wat zit daar voor bijzonders tussen?!

Durf dan bijna niet te zeggen dat het gewoon Nutella is  :x

18

Maaike ja lekker toch nutela is heerlijk meschien doe ik dat hihihi

19

Maaike_87 schreef:

Heel simpel: een laagje nutella ertussen. Altijd als ik dat doe zegt iedereen: Ooo wat lekker, wat zit daar voor bijzonders tussen?!

Durf dan bijna niet te zeggen dat het gewoon Nutella is  :x

Smeer je dit op 1 laag?  dien je dit eerst de laten smelten of niet/

Doe je er dan nog slagroom bij of alleen chocolade?

dank

Persoonlijk zou ik alleen slagroom en hazelnootmousse te zwaar en zoet vinden. Ik zoek altijd naar een frisse tegenhanger als vulling.