Onderwerp: Best vaudt
deze vreselijk kitscherige schoen, maar wel heel erg leuk om te maken. Deze red velvet taart is gebaseerd op de uitnodiging van het verjaardagsfeest:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Best vaudt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze vreselijk kitscherige schoen, maar wel heel erg leuk om te maken. Deze red velvet taart is gebaseerd op de uitnodiging van het verjaardagsfeest:

Heel mooi!
Wow wat een beauty weer
Super! Ook die pump erg strak gemaakt zeg!
fantastisch !! 
Mooooooooi!
Mijn stiefdochter wilde laatst ook zo'n schoen, maar ik durfde het niet aan. Bij de hak al afgehaakt. Heb je een mal gebruikt of alles met jouw gouden handjes gemaakt?
Thanx allen 
Ik heb wel een mal gebruikt inderdaad. Maar de eerst hak ging helemaal niet goed. Ik had 'm met mijn stomme kop niet eerst een dag of 4 laten drogen, dus gelijk onder de zool geplakt. De hak was aan het eind van de dag 3 cm korter hahahaha!
Dus toen nog maar een hak gemaakt en deze goed laten uitharden.... Leermomentje 
Ik had de foto al op FB zien voorbijkomen ... ik vind hem prachtig!!!
Mooooi!
Zo mooi weer echt blijf er maar naar kijken
Wanneer ga je een boek maken ? je taarten zijn dat meer dan waard 
Woow strak!!
Gaaf!
Echt super! Strak bekleed en een hele gave schoen!
Mag ik vragen welke mal je hiervoor hebt gebruikt?
groetjes,
Caroline
Natuurlijk mag dat, ik heb deze kit gekocht: cupcakefun.nl/product/high-heel-pump
Een boek? Meh, kweet niet. Wel heel lief dat je het oppert hoor! Wie weet wat er van komt als ik ooit daarvoor gevraagd wordt 
Geweldig gedaan
Je stiletto is gaaf!
Ik ben helemaal verkocht,, de pump lijkt gewoon zo real woow.. mijn grote complimenten voor je talent.
ik wil zooooooo graag je truc leren voor de super strakke randen op je taart .
ik wil dit ook kunnen .
ziet er zooo mooi uit
Je bent van harte welkom 
Wat een mooie weer. Wat voor een onderborden gebruik je onder je pump en onder je taart? Staat zo mooi en zo straks bekleed ook maakt het helemaal af.
Gestie Tamara, wat is deze weer ongelooflijk strak! En die pump....
Ik gebruik altijd drums onder mijn taart. Bij een bruidstaart 2. Deze bekleed ik met een kleur fondant die bij de taart past. De schoen staat in dit geval op een 15 cm drum, met daaronder een goud/zilveren karton, zodat hij veilig op de taart kan staan. De taart is 20 cm en de drum eronder 25 cm.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Best vaudt