Onderwerp: Koningsdagtaartje
Hier al eens gezien die taartjes met discodip, toen zag ik bij Sligro de rood, wit,blauw, oranje dip.
Ja dan heb je een koningsdagtaartje. Gevuld met kersenvlaaivulling en chocolademousse.
Bedankt voor het kijken.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Koningsdagtaartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier al eens gezien die taartjes met discodip, toen zag ik bij Sligro de rood, wit,blauw, oranje dip.
Ja dan heb je een koningsdagtaartje. Gevuld met kersenvlaaivulling en chocolademousse.
Bedankt voor het kijken.

Gaaaaaaaaaf 
lekker vrolijk
Super leuk !!
Ik vraag me af, smeer je de taart met botercrème af en dan de spikkels erop. Hoe krijg je de spikkels er strak op.
Dank je wel, linda
Dat vraag ik me ook af. Vind die spikkeltaartjes zo leuk 
Super!!!!
heb hem inderdaad wel eens zien langs komen en mijn vraag is dan.......hoe ziet je keuken er uit
volgens mij vind je na een maand stofzuigen nog spikkels
maar ik zou het er voor over hebben hij is super leuk 
Whahahaha ik dacht hetzelfde:
Vraag 1: hoe krijg je het er zo strak op?
En vraag 2: HOE ZIET JE HUIS ER UIT, als je klaar bent, hahaha!
Ik heb hem afgesmeerd met botercreme, toen even in de koelkast en een grote ovenschaal gebruikt en daar de spikkels in gedaan. De taart eerst op de zijkant er door heen rollen en van bovenaf steeds spikkels op strooien. Als laatste de bovenkant gedaan. Doordat je het aandrukt hoef je niets te doen om het zo strak te maken ging echt heel makkelijk en alleen maar spikkels in de schaal. En daarna door mijn woonkamer toen de kinderen de taart gingen opeten hahaha.
Dus al met al echt een heel makkelijk snel klaar taartje wat er ook nog eens heel vrolijk uitziet. Gewoon doen dus!
Gaaf!!
Nou ik ga me er aan wagen... Zoals je het schrijft is het echt heel makkelijk. Hihihi.
heeeel leuk, maar euh.......
maak je net voor Koningsdag er nog 1tje ?? 
Super leuk is die geworden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Koningsdagtaartje